Vrabotuvanje.com - Менаџер за обука и квалитет - Скопје - MAJOREL
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Огласот не е активен. Пријавувањето е невозможно.

Менаџер за обука и квалитет

Скопје

Рок за пријавување:

  • MAJOREL


 

ОДГОВОРНОСТИ:

  • Управување и спроведување на системот за квалитет на одделот во согласност со стандардите и процесите на услуги,
  • Вози наведени перформанси на KPI; анализа на квалитетот на услугата и креирање извештаи,
  • Одржување и следење точни трендови на перформанси за секој директен извештај како севкупни перформанси на ниво на тим,
  • Идентификува и развива можности за континуирано подобрување применливи за сметката, работната група и одделот. Користи заедничка процесна методологија за подобрување на процесот,
  • Управување со ресурсите низ доделената вертикала/портфолио (т.е. распореди за персонал, технологија според потребите на сметката),
  • Оценување и управување со нивоата на ефективност на персоналот преку партнерство со операции за креирање акциони планови за подобрување,
  • Идентификување, развивање и имплементирање програми за севкупно подобрување на квалитетот,
  • Обезбедете олеснување и координација на процесот на калибрација и сесиите (и внатрешни и надворешни),
  • Развивање и одржување силни работни односи со персоналот за внатрешни операции и клиентите,
  • Надгледување и администрирање ревизии на клучните процеси за поддршка во секоја сметка,
  • Обезбедување доследна примена на процесот/системот за квалитет,
  • Присуствување и олеснување на сесиите за калибрација или следење на клиентот,
  • Олеснување на обука за квалитет и/или иницијативи,
  • Испорачување презентации со кои се соочуваат клиентите поврзани со квалитетот.
  • Идентификување и означување на можни закани и инциденти кои влијаат на нормалниот работен тек и обработката на податоците;
  • Обезбедување преку следење на сите политики и упатства за соодветна употреба на информациските и информациските системи и нивните ресурси,
  • Учество на обуките организирани од работодавачот, вклучително и обуки за заштита и обработка на податоци.​

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:

  • Докажана способност за управување со луѓе, процеси и технологија.
  • Одлично разбирање на принципите на QA,
  • Одлични писмени и вербални комуникациски и презентациски вештини,
  • Одлични лидерски и развојни вештини на луѓето,
  • Одлично управување со времето, високо аналитичко, ориентирано кон перформансите;
  • Владеење во програми за софтверски апликации вклучувајќи Microsoft Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook,
  • Докажано искуство во работењето на Центарот за повици.​

БЕНЕФИЦИИ:

  • Програми за развој на кариера
  • План за здравствено осигурување
  • Програма за благосостојба
  • Флексибилен распоред и договор со скратено или полно работно време
  • Конкурентни бонуси за плата и учинок
  • Меѓународна и мултикултурна работна средина

 

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
Маркетинг, ПР и Медиуми изнесува 28.527 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Повеќе информации можете да прочитате овде