Vrabotuvanje.com - Референт за општи работи - Скопје - ПАКОМ КОМПАНИ ДООЕЛ
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Огласот не е активен. Пријавувањето е невозможно.

Референт за општи работи

Скопје

Рок за пријавување:

  • ПАКОМ КОМПАНИ ДООЕЛ

 

Паком Компани д.о.о.е.л. Скопје, е членка на М САН групација, најголема регионална компанија со дејност дистрибуција на производи од ИТ технологија, потрошувачка електроника и емобилност и обновлива енергија. Причините за нашиот успех се компетентност и интеграција во работење на сите сегменти и активности, квалитетна дистрибутивна и сервисна мрежа, професионално обезбедени услуги кон потрошувачите, партнерите и крајните корисници, како и ефикасна логистика, финансиска стабилност и регионална координација, поддржани од постојано воведување на иновации во сите сегменти на работењето.

Референт за општи работи

Што добивате:

  • Конкурентна плата;
  • Работни денови од понеделник до петок;
  • Компаниско колективно осигурување од повреда при работа во и вон работно време;
  • Исплата на годишен регрес;
  • Службен телефон;
  • Приватно здравствено осигурување по истек на пробен период;
  • Поволности за вработените за купување на производи кои ги дистрибира фирматa;
  • Можност за присуство на спортски активности, тим билдинг и останати настани и активности организирани од страна на компанијата;
  • Можност за стручно усовршување во областа со платени обуки, тренинзи, курсеви и работилници за стекнување на соодветни вештини и знаења, можност за континуирана едукација;
  • Работа во професионална средина и работа во тим кој е секогаш подготвен да ви помогне;
  • Работа во интернационaлна групација, динамична работа исполнета со нови предизвици и стекнување нови искуства и вештини;
  • Можност за наградување и напредок во рамки на компанијата;

Работни задачи:

  • Ги прати трошоците за интерни набавки, анализира, известува и прави извештаи;
  • Врши супервизија на процесите за интерни набавки;
  • Набавка на канцелариски материјали и други работи;
  • Следење и обнова на договори за осигурување, лизинг, ПП апарати, БЗПР;
  • Обезбедува и доставува документи до разни институции;
  • Се грижи за целосна организација, управува и врши супервизија на процесите за одобрување и следење на службени патувања;
  • Го организира и контролира работењето на возен парк;
  • Управува во организацијата на внатрешните работи и пружи комплетно логистичка поддршка;
  • Одговорен за корпоративна коресподенција, mail, телефон;
  • Извршува работи кои се врзани со ХР евиденција (систематски прегледи, БЗПР);
  • Извршува останати работи согласно позицијата.

Од кандидатот очекуваме: 

  • Завршено ВСС;
  • Најмалку 3 години работно искуство на позицијата;
  • Возачка дозвола, Б категорија;
  • Одлично развиени комуникациски и преговарачки вештини;
  • Развиени аналитички способности, упорност и истрајност во реализација на продажни планови, самостална организираност;
  • Совесност во работењето и одлучност за навремено делување;
  • Проактивност, фокусираност и посветеност кон реализација и остварување на резултати;
  • Познавање и користење на англиски и српски или хрватски јазик во делот на деловна комуникација.

Краен рок за аплицирање;  26.06.2023 година.

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
Административни професии изнесува 20.922 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Повеќе информации можете да прочитате овде