Административен координатор
ГЛАВНИ ОДГОВОРНОСТИ
- Подготвува разновидна кореспонденција, статистички податоци, извештаи, презентации и други сложени и доверливи документи со употреба на компјутер или друга автоматизирана канцелариска опрема.
- Извршува административни задачи кои што му се доделени, како што се документирање, дистрибуција, толкување и почитување на политиките и процедурите на компанијата, за кои може да бидат потребни надворешни контакти.
- Ги координира службените патувања и прави резервации за летови и хотели со консултација со патнички агенции.
- Одговара и ги насочува дојдовните повици на професионален начин за да ја максимизира ефикасноста на менаџерите и интервенира во некои случаи кога тоа е соодветно.
- Планира и организира настани, семинари и состаноци во согласност со барањата од функционалната област, како што се забави за пензионирање или функционални конференции, кога е задолжен за тоа од претпоставениот.
- Архивира документи, се грижи за архивата на компанијата, прима и праќа пошта.
- Воведува нови вработени во компанијата со давање кратка ориентација објаснувајќи ги правилата на однесување, бенефиции на вработените, политика на компанијата
- Може да асистира во администрирање и собирање на информаци за работни часови на вработените за подготовка на плата.
- Администрира, следи и дава поддршка при административна работа поврзана со задачи од Човечки ресурси
- Обезбедува поддршка која што може да вклучува одржување на целосни системи за евиденција, ажурирање на табели.
- Му помага на менаџмент тимот на компанијата за специјални проекти кои што вообичаено се доверливи и комплексни, во согласнот со потребите со собирање, организирање и анализирање на податоци од други оддели и надворешни извори, вклучувајќи и полукомплексни пресметки.
ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ
- Завршено високо образование.
- Одлично познавање на англиски јазик.
- Пожелно е претходно работно искуство во сферата од најмалку 3 години
- Висок степен на компетентност во MS Office апликациите
- Силни интерперсонални вештини
- Високо ниво на писмени и вербални комуникациски вештини
- Одлични презентациски вештини
- Способност за прилагодување на менување на приоритетите додека работи на високо ниво.
Испратете ја Вашата биографија преку полето Брза Апликација.