Vrabotuvanje.com - Assistant Store Manager - Гостивар - Гостивар - AMBAR DOOEL SKOPJE
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Огласот не е активен. Пријавувањето е невозможно.

Assistant Store Manager - Гостивар

Гостивар

Рок за пријавување:

  • AMBAR DOOEL SKOPJE

 

Ambar се грижи за задоволување на потребите на купувачите и постојано е во тек со најновите модни трендови, поради што прерасна во популарен бренд за облека за млади.

Позади успехот на Ambar стојат 1120 посветени вработени кои се грижат за купувачите, како и тимот за менаџмент кој постојано имплементира промени и иновации.

Ве очекуваме, аплицирајте и бидете дел од нашиот тим !

ASSISTANT STORE MANAGER

Локација: Гостивар

Опис на работата:

  • Примање и изложување на робата по правила на компанијата
  • Следење на асортиманот и залихата
  • Планирање и организирање на продажни активности
  • Сериозен и одговорен пристап кон поставените задачи
  • Одговорност за постигнување на целите за продажба и приходи за продавницата
  • Одговорност да се осигурате дека клиентите добиваат највисоко можно ниво на услуга
  • Одговорност да се осигурате дека продавницата е безбедна и хигиенски чиста и за вработените и за клиентите
  • Одговорност за водење и управување со тимот на вработени кои работат во продавницата
  • Одговорност за успешна реализација на месечните таргети кај сите Купувачи : По промет, позиционираност, за движење на рокови на робата и наплатата.
  • Услужување на купувачи, во склад со стандардите на компанијата
  • Менаџирање и следливост  на сите примарни и секундарни позиционирања како и на промотивните активности на ниво на продажен објект.
  • Креирање на визуелно привлечен изглед на продавницата по правила на компанијата
  • Разроботување на планограмите по правила на компанијата

Потребни Квалификации:

  • Степен на образование – ССС/ВСС
  • Минимум 1 година претходно работно искуство на исто или слично работно место
  • Предност ќе имаат кандидатите кои работеле на слична позиција во областа со текстил
  • Креативна и флексибилна личност
  • Одлични комуникациски вештини
  • Напредни тим лидерски вештини и искуство во водење на тим
  • Способност за за давање насоки околу визуал мерчендајзер
  • Одлични организациски вештини (способност за приоретизирање и поставување на цели)
  • Основно ниво на познавање на MS Office (Word, Excel, Power Point)

Ви нудиме:

  • Редовна Плата + Процент од Продажба
  • Позитивна работна атмосфера
  • 13та Плата - К15 и платен годишен одмор
  • Бенефиции при купување​

 

 

 

ЗАИНТЕРЕСИРАНИ?

Сите заинтересирани кои ги исполнуваат посочените услови да достават кратка биографија преку полето Брза Апликација.

Рокот за пријавување е 20 дена од денот на објавување.

Ке бидат контактирани само кандидатите кои ќе влезат во потесен избор.

Напомена: Со испраќање на пријавата, кандидатот дава согласност компанијата да ги обработува неговите лични податоци во постапката за селекција во склад со законот за заштита на лични податоци.

 

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
Продажба изнесува 22.310 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Повеќе информации можете да прочитате овде