Финансиско друштво M Кеш Македонија ДООЕЛ Скопје е небанкарска финансиска институција, специјализирана за брзо одобрување и исплата на мали, необезбедени потрошувачки кредити.
Финансиско друштво М КЕШ Македонија е дел од Management Financial Group (MFG), која обезбедува финансиски услуги во Бугарија,Украина, Романија,Полска,Чешка и Македонија.
Ние сме млад тим а сепак искусни професионалци. Сакаме да работиме напорно и да бидеме најдобри. Ако си подготвен да ни се придружиш на нашето патување, ќе ни биде задоволство да ни се приклучиш во тимот!
Како резултат на брзата експанзија и потребата од добра организација и успешно водење на тимови во Контакт центар, ФД М КЕШ Македонија ДООЕЛ Скопје има потреба од
Менаџер на Контакт центар
Идеалниот кандидат треба да биде лидер, да има искуство во раководење на тимови, добро организирана и самоиницијативна личност , која може да понуди брзи решенија за новонастанати ситуации
Работни задачи и одговорности:
- Врши постојан мониторинг и контрола на квалитетот на обработката на регистрираните апликации, кои се дистрибуирани до Контакт Центарот
- Ги координира активностите / обемот на работа / вработувањето на агентите со цел адекватна распределба на работните обврски, компетентен одговор во договорените рокови и одржување на квалитетот на услугата на високо ниво
- Подготвува дневни, неделни, месечни, (согласно работниот процес) налози за работа за операторите во Контакт Центарот (Продажба и Наплата), координирајќи ги со Тим лидерите. Дава упатства за промени во налозите на база на претходна направена анализа
- Подготвува и предложува сменски начини на работа, во согласност со часовното, дневното, неделното и месечно оптоварување на структурите во Контакт Центарот, вклучително во случаите на настанување/планирање на вонредни настани кои подразбираат промена во оптоварувањето на операторите
- Дава предлози за обуки за подобрување на перформансите на тимот, како и за подобрување на индивидуалните резултати на вработените
- Континуирано работи на развој на одделот, усовршување на работните процеси и достигнување на целите, преку имплементација на лични практики и знаења
- Врши дополнителни работни обврски дадени од страна на претпоставениот, а во согласност со работното место и стручната подготовка
Потребни квалификации:
- Задолжително искуство на иста или слична позиција од минимум 2 години и искуство во раководење тим од најмалку 10 луѓе
- Проактивно решавање на проблеми, односно процес на аналитичко размислување со цел да се решат проблемите и каде вештините за решавање проблеми се манифестираат во форма на практична интелигенција, расудување, вештини за планирање и креативно размислување
- Висок степен на толерантност при стрес, односно способноста да се остане продуктивен во време на криза или критични настани и способност за извршување на задачи во куси рокови
- Лидерски и аналитички вештини;
- Високо ниво на интегритет и доверливост
- Одлични организаторски и комуникациски способности
- Самоиницијативност, флексибилност и проактивност
- Посветеност и одговорност кон задачите и работата
- Способност за индивидуална и тимска работа
Ние нудиме:
- Компетитивна плата
- Дополнителни бонуси
- Можност за внатрешни и надворешни обуки
- Работа во брзо растечка компанија која нуди индивидуален раст и развој на своите вработени
- Пријателска работна атмосфера
- Работа со тим од професионалци и индивидулаци,кои веруваат во интегритет,тимска работа и отворена комуникација
- Приватно здравствено осигурување за сите вработени,
- Тим билдинг и други активности кои допринесуваат за сплотување на тимот и засилување на тимскиот дух
- Учество во општествено одговорни активности
Испратете го вашето CV и мотивационо писмо преку полето Брза Апликација.