Работодавачот може да го стопира огласот и пред истекот на рокот за пријавување во случај да добие задоволувачки број на апликации или ако го пронајде соодветниот кандидат од веќе пристигнатите апликации.
ТАВ МАКЕДОНИЈА ДООЕЛ
TAV MACEDONIA
ВРАБОТУВА!
За потребите на работниот процес, согласно домашните и меѓународни правила и прописи во дејноста, отворените работни места за:
ЗАПОЗНАЈТЕ НÈ
ТАВ Аеродроми обезбедуваат интегрирани услуги во сите области на аеродромското работење и во глобални рамки управуваат со 92 аеродроми во 26 земји. Како членка на групацијата ADP, ТАВ Аеродроми е дел од водечката платформа за управување со аеродроми на глобално ниво. Во Република Северна Македонија, ТАВ Аеродроми ги опслужуваат Меѓународниот аеродром Скопје и Аеродромот „Свети Апостол Павле“во Охрид.
РЕФЕРЕНТ ЗА КОНТРОЛА НА ИНВЕНТАР
ОДГОВОРНОСТИ:
Координација на активностите на контролорите на инвентар и известување на менаџерот согласно потребите
Одговорност за отченоста на сите објекти, имот и опрема (вклучително ИТ опрема).
Дистрибуција на набавените објекти, имот и опрема (вклучително ИТ предмети) и нивно задолжување на соодветен персонал
Изготвување и чување записи за сите објекти, имот и опрема (вклучително ИТ опрема) придружувани со точна документација согласно компаниските процедури
Изготвување и чување извештаи за оштетена и/или исчезната или истрошена опрема
Чување записи за секое пренесување на опрема (преместување, сервисирање) и организирање на преместувањето во координација со корисниците и соодветните оддели
Вршење внатрешни пописи на сите објекти, имот и опрема (вклучително ИТ опрема) и известување за тековната ситуација на менаџерот до кој се праќаат извештаи
Управување на виљушкари (електричен и дизел) кога и каде што е потребно
Вршење други должности доделени од претпоставените
Одговорност за извшување на работата согласно системите за управување со квалитет, задоволство на клиентите и животната средина
ОБРАЗОВАНИЕ:
Средно образование (IV степен)
ЗАДОЛЖИТЕЛНИ ЛИЦЕНЦИ:
Комуникациски вештини
Ориентираност кон тимска работа
Добро познавање на организацијата
Познавање на компјутерски вештини
Одлично познавање на англиски јазик
РАБОТНО ИСКУСТВО:
Најмалку 2 годишно искуство во сродна област
НА КАНДИДАТОТ ЌЕ МУ БИДАТ ОБЕЗБЕДЕНИ:
Соодветни ориентациски обуки за работа, како и обуки за здравје и заштита при работа
Соодветна работна опрема
Организиран транспорт и платен оброк
Приватно здравствено осигурување
Нудиме динамична и стимулативна средина, како и професионален предизвик.
Ве молиме имајте во предвид дека само избраните кандидати ќе бидат контактирани.
Сите заинтересирани кандидати можат да го испратат своето CV преку полето Брза Апликација.
Со испраќање на Вашето CV сметаме дека сте согласни да ги чуваме Вашите лични податоци до 6 месеци во нашата база согласно правилата за заштита на личните податоци.
Ве молиме имајте во предвид дека само избраните кандидати ќе бидат контактирани. Во очекување сме на Вашите апликации!
СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА
Просечната плата во категоријата Административни професии изнесува 20.922 MKD.
Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!