БОХ ПОСТ ДООЕЛ - новоотворена брзорастечка компанија за вршење на поштенски услуги на територијата на Р. Македонија и меѓународно, која нуди најдобри и најбезбедни решенија за достава на секаков вид на пратки, објавува оглас за вработување на:
АДМИНИСТРАТОР ВО CALL ЦЕНТАР
Потребни квалификации:
- Претходно искуство е пожелно, но не е задолжително;
- ССС/ВСС;
- Одлично познавање на компјутерски алатки MS Office, Windows XP, програми за канцелариско работење;
- Познавање на албански и англиски јазик-пожелно;
- Способност да комуницира јасно и професионално;
- Претходно работно искуство ќе се смета за предност.
Одговорности кои доаѓаат со работната позиција:
- Следење на доставата на нарачките;
- Организирање на нарачките во системот;
- Координација со доставувачите со цел навремена достава на нарачките.
Компанијата нуди:
- Одлични услови и тимска работа во средина со амбициозен и професионален тим;
- Континуирана обука од страна на компанијата.
Доколку ги исполнувате горенаведените квалификации, Ве покануваме да испратите Ваша лична биографија (CV) преку полето Брза Апликација.