Vrabotuvanje.com - Персонал за магацин и хигиена - Битола - Битола - ДЕФАКТО РЕТАИЛ ДООЕЛ Скопје
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Огласот не е активен. Пријавувањето е невозможно.

Персонал за магацин и хигиена - Битола

Битола

Рок за пријавување:

  • ДЕФАКТО РЕТАИЛ ДООЕЛ Скопје


 

Согласно брзиот раст на компанијата како и тековните потреби, процеси и активности, објавуваме оглас за вработување:

Персонал за магацин и хигиена
Локација: Битола
 

Одговорности:

  • Извршување на процесот на продажба во целосна согласност со писмените инструкции според политиката на Компанијата, и известување за прекршување на правилата до соодветните менаџери.
  • Да ги одржува сите правни документи во ред и во согласност со важечката законска регулатива.
  • Во случај магационерот да е одговорен за отворање и затворање на продавницата, тој/таа треба да ја изврши оваа должност правилно и навремено.
  • За да се обезбеди ефикасна работа на магационерот и продавницата, магационерот треба да обезбеди достапност на потребните алатки и материјали. Во случај на недостиг, дефекти итн. За работните алатки и материјали, магационерот ќе ги информира релевантните одговорни службеници за да ги поправат недостатоците што ја попречуваат работата. Доколку е потребно, магационерот треба да ги пополни релевантните извештаи и Апликации.
  • Следење на распоредот на етикетите, ценовниците и другите документи. Пред да ја отвори продавницата, магационерот треба да провери дали се присутни сите ценовници на стоката и да ги прочита точните цени на стоката; магационерот треба да ги утврди недостатоците и недоследностите на ценовните ознаки и другите документи и да преземе активности за да ги исправи овие недостатоци и недоследности.
  • Известување на менаџерите за недостатоците во услугите на клиентите и мерките што треба да се преземат за да се отстранат овие недостатоци, како и да ги извршите наредбите на менаџерите за отстранување на овие недостатоци.
  • Магационерот кој нема работно искуство во продавниците на компанијата (марка „defacto“), треба да ги извршува своите задачи во согласност со упатствата на работниот инструктор назначен од менаџерот.
  • Спроведување на усни и писмени упатства од секаков вид, процедури и внатрешни прописи на компанијата, како и упатства на менаџерите.
  • Работење во согласност со поставениот дневен распоред и следете ги распоредите на дневните продавници на дневна основа.
  • Извршување на наредбите и упатствата на менаџерите навремено и целосно.
  • Известување на менаџерите на продавниците во случај на прекршување на правилата за финансиска и работна дисциплина.
  • Почитување распоред за работа и внатрешните прописи донесени во компанијата. Почитување норми и Правила за дисциплина и производна дисциплина, безбедност и здравствена заштита, безбедност на трудот, законски барања и прописи за заштита од пожари, утврдени во компанијата. Доколку магационерот стане свесен за прекршување на правилата и прописите наведени во овој став, тој/таа мора да ги извести Менаџерите.
  • Учествување на периодични состаноци и програми за обука за вработените што ги одржува компанијата.
  • Присутност во продавницата во текот на целиот работен ден. Да не ја напушти продавницата без да го извести Менаџерот.
  • Носење облека како што е опишано во упатствата усвоени во компанијата. Грижа за неговиот/нејзиниот изглед да ги исполнува нормите и стандардите усвоени во компанијата.
  • Постапување во согласност со естетските и етичките правила донесени во компанијата.
  • Во процесот на ротација во продавницата, правилно спроведување упатства на менаџерите и по завршувањето на обуката, пријава на менаџерот за какви било недостатоци во случај на нивно појавување и следете ги отстранувањето на недостатоците.
  • Прочитајте внимателно и научете ги упатствата и стандардите поврзани со работното место и темелно почитувајте ги овие прописи и стандарди во рутинското работење. Научете ги промените во процедурите и стандардите направени од менаџерот.
  • Почитувајте ги барањата на технолошките прописи и стандарди во давањето услуги, барањата на производствениот процес, технологијата за обезбедување услуги, како и оние кои се однесуваат на Одржување на чистота и ред во продавницата и во компанијата како целина и веднаш на работното место . Сервисирање на клиентите:
  • Поздравете ги клиентите со насмевка, пружете им на клиентите помош при изборот на потребната роба, доколку е потребно, помогнете им на клиентите да ги комбинираат стоките и по избор да го придружуваат купувачот до касата.
  • Потрудете се да ги задоволите потребите на посетителите на продавницата. Пребарајте ги на залиха потребните артикли и/или големината на облеката по барање на купувачот.
  • Помогнете му на клиентот да го пополни прашалникот, доколку клиентот побара да го направи тоа. Охрабрете ги клиентите да го пополнат прашалникот и да гледаат како тој е правилно пополнет. Во догледно време и во пропишаниот формулар, пријавете го соодветниот оддел или службеник за информациите содржани во прашалниците, пополнети од клиентите.
  • Советувајте ги клиентите за локацијата и достапноста на стоката во малопродажниот простор, производителот, составот, својствата, квалитетот, методите на грижа, важноста за модата и цената.
  • Објаснете ги правилата за сервисирање под гаранција, заштита на правата на купувачот (потрошувачот), размена на стоки

Квалификации:

  • 0-2 години искуство во магацин.
  • Добри и јасни комуникациски вештини.
  • Прилагодлив и склон кон тимска работа.
  • Силни вештини за решавање проблеми.

Ние нудиме:

  • Можност за професионален развој и напредување
  • Дополнителна обука и тренинг.

 

 
 

For detailed information on your rights regarding the processing of your personal data under the Personal Data Protection Law No. 6698, please refer to the Privacy Policy page at https://www.defacto.com.tr.

 

 

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
Магацинско работење и логистика изнесува 25.063 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Повеќе информации можете да прочитате овде