Согласно брзиот раст на компанијата како и тековните потреби, процеси и активности, објавуваме оглас за вработување:
Персонал за магацин и хигиена
Локација: Битола
Одговорности:
- Извршување на процесот на продажба во целосна согласност со писмените инструкции според политиката на Компанијата, и известување за прекршување на правилата до соодветните менаџери.
- Да ги одржува сите правни документи во ред и во согласност со важечката законска регулатива.
- Во случај магационерот да е одговорен за отворање и затворање на продавницата, тој/таа треба да ја изврши оваа должност правилно и навремено.
- За да се обезбеди ефикасна работа на магационерот и продавницата, магационерот треба да обезбеди достапност на потребните алатки и материјали. Во случај на недостиг, дефекти итн. За работните алатки и материјали, магационерот ќе ги информира релевантните одговорни службеници за да ги поправат недостатоците што ја попречуваат работата. Доколку е потребно, магационерот треба да ги пополни релевантните извештаи и Апликации.
- Следење на распоредот на етикетите, ценовниците и другите документи. Пред да ја отвори продавницата, магационерот треба да провери дали се присутни сите ценовници на стоката и да ги прочита точните цени на стоката; магационерот треба да ги утврди недостатоците и недоследностите на ценовните ознаки и другите документи и да преземе активности за да ги исправи овие недостатоци и недоследности.
- Известување на менаџерите за недостатоците во услугите на клиентите и мерките што треба да се преземат за да се отстранат овие недостатоци, како и да ги извршите наредбите на менаџерите за отстранување на овие недостатоци.
- Магационерот кој нема работно искуство во продавниците на компанијата (марка „defacto“), треба да ги извршува своите задачи во согласност со упатствата на работниот инструктор назначен од менаџерот.
- Спроведување на усни и писмени упатства од секаков вид, процедури и внатрешни прописи на компанијата, како и упатства на менаџерите.
- Работење во согласност со поставениот дневен распоред и следете ги распоредите на дневните продавници на дневна основа.
- Извршување на наредбите и упатствата на менаџерите навремено и целосно.
- Известување на менаџерите на продавниците во случај на прекршување на правилата за финансиска и работна дисциплина.
- Почитување распоред за работа и внатрешните прописи донесени во компанијата. Почитување норми и Правила за дисциплина и производна дисциплина, безбедност и здравствена заштита, безбедност на трудот, законски барања и прописи за заштита од пожари, утврдени во компанијата. Доколку магационерот стане свесен за прекршување на правилата и прописите наведени во овој став, тој/таа мора да ги извести Менаџерите.
- Учествување на периодични состаноци и програми за обука за вработените што ги одржува компанијата.
- Присутност во продавницата во текот на целиот работен ден. Да не ја напушти продавницата без да го извести Менаџерот.
- Носење облека како што е опишано во упатствата усвоени во компанијата. Грижа за неговиот/нејзиниот изглед да ги исполнува нормите и стандардите усвоени во компанијата.
- Постапување во согласност со естетските и етичките правила донесени во компанијата.
- Во процесот на ротација во продавницата, правилно спроведување упатства на менаџерите и по завршувањето на обуката, пријава на менаџерот за какви било недостатоци во случај на нивно појавување и следете ги отстранувањето на недостатоците.
- Прочитајте внимателно и научете ги упатствата и стандардите поврзани со работното место и темелно почитувајте ги овие прописи и стандарди во рутинското работење. Научете ги промените во процедурите и стандардите направени од менаџерот.
- Почитувајте ги барањата на технолошките прописи и стандарди во давањето услуги, барањата на производствениот процес, технологијата за обезбедување услуги, како и оние кои се однесуваат на Одржување на чистота и ред во продавницата и во компанијата како целина и веднаш на работното место . Сервисирање на клиентите:
- Поздравете ги клиентите со насмевка, пружете им на клиентите помош при изборот на потребната роба, доколку е потребно, помогнете им на клиентите да ги комбинираат стоките и по избор да го придружуваат купувачот до касата.
- Потрудете се да ги задоволите потребите на посетителите на продавницата. Пребарајте ги на залиха потребните артикли и/или големината на облеката по барање на купувачот.
- Помогнете му на клиентот да го пополни прашалникот, доколку клиентот побара да го направи тоа. Охрабрете ги клиентите да го пополнат прашалникот и да гледаат како тој е правилно пополнет. Во догледно време и во пропишаниот формулар, пријавете го соодветниот оддел или службеник за информациите содржани во прашалниците, пополнети од клиентите.
- Советувајте ги клиентите за локацијата и достапноста на стоката во малопродажниот простор, производителот, составот, својствата, квалитетот, методите на грижа, важноста за модата и цената.
- Објаснете ги правилата за сервисирање под гаранција, заштита на правата на купувачот (потрошувачот), размена на стоки
Квалификации:
- 0-2 години искуство во магацин.
- Добри и јасни комуникациски вештини.
- Прилагодлив и склон кон тимска работа.
- Силни вештини за решавање проблеми.
Ние нудиме:
- Можност за професионален развој и напредување
- Дополнителна обука и тренинг.
For detailed information on your rights regarding the processing of your personal data under the Personal Data Protection Law No. 6698, please refer to the Privacy Policy page at https://www.defacto.com.tr.