Vrabotuvanje.com - Помошник за односи со клиенти и справување со жалби - Скопје - ТАВ МАКЕДОНИЈА ДООЕЛ
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Помошник за односи со клиенти и справување со жалби

Скопје

Рок за пријавување:

  • ТАВ МАКЕДОНИЈА ДООЕЛ

 

За потребите на работниот процес, согласно домашните и меѓународни правила и прописи во дејноста, отворените работни места за:

ПОМОШНИК ЗА ОДНОСИ СО КЛИЕНТИ И СПРАВУВАЊЕ СО ЖАЛБИ





 

Опис на работно место:

  • Одговорен за односите со клиенти во компанијата, во согласност со стандардите за квалитет ISO:10002 (Систем за справување со жалби) и ISO:9001 (Систем за управување со квалитет)
  • Следи, регистрира и одговара на сите прашања, прашања, коментари, жалби и комплименти добиени од клиентите преку различни канали за комуникација на компанијата и дава соодветни писмени одговори навремено, во согласност со прирачниците, политиките и процедурите на компанијата.
  • Организира интерно прибирање информации поврзано со жалбите, го пишува одговорот за клиентите, со крајна цел да обезбеди задоволство кај клиентите и да ја зачува репутација на брендот.
  • Подготвува месечни, квартални, полугодишни и годишни извештаи за задоволство на клиентите преку интегрирање на информациите и податоците собрани преку различните канали за комуникација.
  • Ги анализира жалбите, ја наоѓа нивната коренска причина и дава предлози за превентивни и корективни мерки.
  • Практикува пристап концентриран на клиентите, одржувајќи го задоволството на клиентите на високо ниво.
  • Ги работи сите активности за справување со жалби преку ERP-системот на компанијата.
  • Спроведува анкети за задоволство на клиентите за да го тестира квалитетот на услугите и да ги одреди потенцијалните области за подобрување.

Задолжителна знаења и вештини на кандидатот:

  • Одлично познавање на македонскиот и на англискиот јазик, со изразена способност за пишување текстови - одлично писмено изразување.
  • Подготвеност за учење нови компетенции, вештини и прилагодување на динамиката на воздухопловната индустрија.
  • Основни познавања на математиката и на основните операции на Microsoft Excel, со цел подготовка на квантитативни и квалитативни извештаи.
  • Напредни компјутерски вештини: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook).
  • Добро развиени аналитички вештини, внимание на детали, вреден и методичен ум.
  • Изразена флексибилност и динамичност, емоционална интелигенција, тимски дух.
  • Иницијативa за континуирано подобрување.
  • Дигитална писменост и активен корисник на социјални мрежи.
  • Личен интегритет, непристрасност и доверливост.

Што ќе се смета за предност:

  • Искуство во работа која практикува пишување на дневно ниво: новинарство, односи со јавноста и маркетинг, правни работи.
  • Искуство во областа на односите со клиенти и справувањето со жалби во корпоративна средина.
  • Валидни сертификати за стандардите за квалитет ISO:90001 (Систем за управување со квалитет) и ISO:10002 (Систем за справување со жалби) ќе се сметаат за предност.
  • Активен возач (Возачка дозвола Б)

***Доколку кандидатот ги нема задолжителните сертификати за стандардите за квалитет: ISO:10002 (Систем за справување со жалби) и ISO:90001 (Систем за управување со квалитет), компанијата ќе обезбеди соодветни обуки.

​Сите заинтересирани кандидати можат да го испратат своето CV преку полето Брза Апликација.

Со испраќање на Вашето CV сметаме дека сте согласни да ги чуваме Вашите лични податоци до 6 месеци во нашата база согласно правилата за заштита на личните податоци.

Ве молиме имајте во предвид дека само избраните кандидати ќе бидат контактирани.

​Во очекување сме на Вашите апликации!







 

 

Брза апликација
Испрати на пријател Принтај

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
Човечки ресурси изнесува 36.801 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Повеќе информации можете да прочитате овде