За потребите на работниот процес, согласно домашните и меѓународни правила и прописи во дејноста, отворените работни места за:
ЕКСПЕРТ ЗА КОНТРОЛА НА ТРОШОЦИ - СМЕТКОВОДСТВО
Одговорности:
- Мечирање на влезни фактури со PO
- Книжење на денарски фактури (рачни)
- Преглед и контрола на трошоците и приходите за рефактурирање
- Активирање на сите програми поврзани со COST MANAGEMENT, разлика во цени и разлики што произлегуваат од курсни разлики во AP модулот
- Контрола на трансферните конта од класа 999
- Контрола на трошоците и приходите од рефактурирање (балансирање на крај на месец)
- Асистирање при контрола на авансни (припејд) фактури и затворање на истите со конечна фактура при доставена информација од референт за финансии
- Отварање на нови “items”
- Контрола и одобрување на PR (барања за набавки)
- Асистирање при книжење
- Ad hoc извештаи по барање на менаџментот и/или релевантни институции
- Комуникација со сите оддели за потребите на контрола на трошоците
Образование:
- Високо образование (VII степен)
Вештини:
- Комуникативност
- Добро организациски вештини
- Тимска работа
- Работа под притисок на кратки временски рокови
Работно искуство:
- Најмалку 4 години работно искуство во областа
Нудиме динамична и стимулативна средина, како и професионален предизвик.
Ве молиме имајте во предвид дека само избраните кандидати ќе бидат контактирани.
Сите заинтересирани кандидати можат да го испратат своето CV преку полето Брза Апликација.
Со испраќање на Вашето CV сметаме дека сте согласни да ги чуваме Вашите лични податоци до 6 месеци во нашата база согласно правилата за заштита на личните податоци.
Ве молиме имајте во предвид дека само избраните кандидати ќе бидат контактирани.
Во очекување сме на Вашите апликации!