Работодавачот може да го стопира огласот и пред истекот на рокот за пријавување во случај да добие задоволувачки број на апликации или ако го пронајде соодветниот кандидат од веќе пристигнатите апликации.
Авант Кар
Авант Кар е словенски водечки регионален снабдувач на мобилност како услуга во областа на управување со флота, краткорочни закупи, иновативно споделување на автомобили.
АВАНТ КАР има потреба од следната работна позиција
Customer support center
Посебни вештини и способности, јазик
Способност за креативна и самоиницијативна работа
Следење на глобалните трендови и иновации, како и најдобрите практики во областа на мобилноста, технологијата и центрите за повикување/резервација
Познавање на релевантни алатки и модели неопходни за извршување на задачите во рамките на одделот
Активно познавање на англиски јазик
Важечка возачка дозвола
Потребни квалификации: Опис на задачите и должностите, видови на работа и работни задачи:
Телефонска, е-пошта и писмена комуникација со постоечките и потенцијалните клиенти на Avant car услугите, како и со деловните партнери
Валидација на нови корисници, верификација на нивната возачка дозвола и сите лични информации во CRM
Подготовка, управување, организација и архивирање на деловната документација и евиденција за Avant car
Обезбедување појаснувања и информации на постојните и потенцијалните клиенти за Avant car услугите
Самостојно решавање на претставките и жалбите од делокругот на нивното работење
Независна помош на пат во соработка со други професионални служби
Телефонска поддршка за корисниците на Avant car услугите
Помош при ажурирање и одржување на професионална содржина во каталогот на услугите на Call центарот
Соработка со предлози за подобрување на активностите на деловните процеси
Пренасочување на корисниците на Avant car услугите до соодветните стручни служби доколку е потребно
Обезбедување податоци за претпоставените и соодветни професионални услуги
Колегијални состаноци
Активна и конструктивна соработка со други оддели, особено со Одделот за логистика (Контрола на автомобили), Одделот за управување со приходи и анализа на пазарот, Одделот за активности на филијалите и Одделот за продажба
Други задачи кои се дел од описот на работата на вработениот
Други задачи по налог од претпоставените за кои вработениот е обучен
Редовно неделно известување до претпоставените за завршените задачи
Извршување на други задачи како што е усно и/или писмено наложено од претпоставените и Раководството на компанијата
Доколку сте заинтересирани за работното место, Ве молиме доставете ја вашата биографија и писмо за намери преку полето Брза Апликација, со задолжителна назнака “за оглас за Customer support center“.
Напомена:
Без телефонски јавувања!
Само апликациите кои ќе влезат во потесен круг, ќе бидат контактирани.
СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА
Просечната плата во категоријата Продажба изнесува 22.310 MKD.
Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!