Финансиско друштво М КЕШ Македонија ДООЕЛ Скопје е водечка небанкарска финансиска институција во Македонија, специјализирана за брзо одобрување и исплата на мали, необезбедени потрошувачки кредити. Компанијата е дел од Management Financial Group (MFG), меѓународна групација која обезбедува финансиски услуги во повеќе земји како што се Бугарија, Хрватска, Шпанија, Украина, Романија, Полска, Чешка и Македонија.
ФД М КЕШ Македонија се истакнува со својот иновативен пристап и брза експанзија, како преку онлајн услугите, така и преку директната услуга во нашите Продавници за пари. Како резултат на посветената работа и одржување на позицијата на пазарот, компанијата продолжува да биде лидер во секторот на небанкарските финансиски услуги во Македонија.
Како резултат на брзата експанзија и ефективно и ефикасно работење, ФД М КЕШ Македонија ДООЕЛ Скопје има потреба од Тим Лидер во Контакт Центар- Наплата кој ќе продонесе во остварување на нашите цели и подобрување на нашите активности.
Тим Лидер во Контакт Центар- Наплата
Опис на работни задачи:
- Координација на тимот за наплата
- Обучување и менторирање на тимот
- Следење на перформансите и давање фидбек
- Решавање на ескалации и комплицирани случаи
- Подготовка на неделни, месечни и квартални извештаи за успешноста на тимот, како и анализирање на трендовите во наплатата.
- Препораки за подобрување на стратегиите за наплата врз основа на собраните податоци.
- Препознавање и иницирање на подобрувања во процедурите и процесите за наплата за да се зголеми ефикасноста и да се намалат случаите на задоцнување.
- Развивање стратегии за наплата и исполнување на месечните цели
- Креирање на ефективни стратегии за управување со ризикот од задоцнети плаќања.
- Дефинирање на различни пристапи за комуникација со клиенти во зависност од нивната финансиска состојба и историја на наплата.
- Идентификување и обработка на критични случаи
- Информирање на клиентите за достапни опции за плаќање и поттикнување на нивната редовност во исплатата.
- Следење на аналитички извештаи за трендовите во наплатата и анализа на причините за задоцнетите плаќања.
- Подготовка на извештаи и презентации за наплата за менаџментот, кои вклучуваат KPI показатели и препораки за унапредување на процесот.
Потребни квалификации:
- Високо образование ќе се смета за предност
- Искуство на иста или слична позиција минимум 2 години
- Компјутерска писменост и вештини: MS Office и други софтверски производи специфични за професијата
- Познавање на англиски јазик.
Очекувани способности и вештини:
- Напредни комуникациски и презентациски вештини.
- Способност за работа на повеќе проекти и менаџирање на сопственото време.
- Посветеност.
- Професионалност, одговорност и лојалност.
- Самоиницијативност и ориентираност кон остварување на резултати.
- Способност за работа во тим и самостојност во извршувањето на задачите.
- Проактивен пристап и креативно размислување.
Ние нудиме:
- Конкурентна плата
- Дополнителни бонуси согласно политиките на компанијата
- Приватно здравствено осигурување
- Можности за професионален развој и обука
- Работа во динамично и позитивно работно опкружување
- Ваучер за склучен брак
- Ваучер за родено дете
- Вучер за прв училишен ден
Испратете го вашето CV и мотивационо писмо преку полето Брза Апликација.