АДИНГ објавува оглас за вработување на
ДЕЛОВЕН АСИСТЕНТ
Работни обврски:
- Извршување на канцелариски и административни задачи (организација на административните задачи) и покривање на дневните активности на службите во компанијата.
- Водење на архивата како и познавање на правилата за канцелариско работење и архивска работа.
- Прием и распределба на пошта, телефонска и електронска комуникација со клиенти.
- Координација и организација за деловни патувања на тимот, водење евиденција за вработените.
- Комуникација со клиенти и вработени/ и останати работи по барање на менаџментот.
- Следење на компаниските правила и процедури.
Услови кои треба да ги исполнувате:
- Позитивен и професионален пристап кон работата
- Почитување и примена на пропишаните процедури и интерни акти
- Да го владеете Англискиот јазик.
- Напредна работа со компјутери (MS Office Word, Excel, Power Point)
- Возачка Б Категорија.
- Да сте одговорна и доверлива личност, со добри комуникациски вештини.
- ССС (ВСС ќе се смета за предност)
- Претходно работно искуство ќе се смета за предност.
- Искуство со административно-архивско работење ќе се смета за предност.
Вработувањето е најпрво на определно време на 6 месеци и зависно од перформансот можност за склучување на договор за неопределено време и пред овој рок.
Испратете го вашето CV преку полето Брза Апликација,
со назнака „ЗА ОГЛАС ЗА ДЕЛОВЕН АСИСТЕНТ“.
Рок за аплицирање најдоцна до 30.12.2024 год.