Вработување ХР Солутионс за потребите на клиент е во потрага по одговорна и организирана личност за позицијата:
Администратор за правни работи
КЛУЧНИ Одговорности:
- Прием, подготовка и достава на административни материјали/документи поврзани со тековно работење.
- Редовно следење на службени весници и известување на правниот оддел за релевантни промени.
- Навремено подготвување, водење и ажурирање на евиденција за потребите на правниот оддел.
- Обезбедување на документи од државни органи и надлежни институции.
- Извршување на други задачи во согласност со стручната спрема.
Потребни квалификации:
- Минимум завршено средно образование (насока Правен техничар) или завршен Правен факултет.
- Познавање на правна терминологија и административни процедури.
- Одлични организациски и комуникациски вештини.
- Познавање на работа со компјутери (MS Office пакет).
- Одговорност, прецизност и способност за тимска работа.
нудат:
- Динамична работна средина со можности за професионален развој.
- Приватно здравствено осигурување.
- Конкурентна плата.
- Поддршка и обуки за унапредување и кариерен развој.
Ве покануваме да ја поднесете вашата апликација преку полето Брза Апликација, со ваша биографија.