Vrabotuvanje.com - Офис менаџер/Административен асистент - Скопје - ВРАБОТУВАЊЕ ХР СОЛУТИОНС Скопје
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Офис менаџер/Административен асистент

Скопје

Рок за пријавување:

  • ВРАБОТУВАЊЕ ХР СОЛУТИОНС Скопје

 

 

Вработување ХР Солутионс за потребите на клиент е во потрага по:

Офис менаџер/Административен асистент

Одговорности: 

  • Организација и одржување на документацијата (договори, архиви, кореспонденција).
  • Комуникација со клиенти, партнери и добавувачи, како преку телефон така и преку електронска пошта.
  • Управување со дневните канцелариски операции (пошта, набавки, канцелариски материјали).
  • Подготовка на извештаи, презентации и други релевантни документи.
  • Календарско управување и организирање состаноци и настани.
  • Поддршка на раководството и тимовите преку логистичка и административна помош.

Потребни квалификации:

  • Завршено минимум средно образование.
  • Задолжително поседување возачка дозвола Б категорија (активен возач).
  • Одлично познавање на MS Office пакетот (Word, Excel, PowerPoint).
  • Одлични организациски и мултитаскинг способности.
  • Силни комуникациски и меѓучовечки вештини.
  • Способност за работа под притисок и почитување на рокови.
  • Познавање на англиски јазик (предност).
 

Ве покануваме да ја поднесете вашата апликација преку полето Брза Апликација, со ваша биографија.

Брза апликација
Испрати на пријател Принтај

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
Административни професии изнесува 20.922 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Повеќе информации можете да прочитате овде