Vrabotuvanje.com - Менаџер за операции во рент а кар - Скопје - AUTOMAKEDONIJA
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Менаџер за операции во рент а кар

Скопје

Рок за пријавување:

  • AUTOMAKEDONIJA


Како резултат на стабилен и континуиран раст и желба за задоволување на потребите на купувачите, Аутомакедонија Групација, компанија со најбогата, седумдесет и седум годишна традиција во автомобилскот бизнис, има потреба од има потреба од енергични и посветени кандидати кои би се придружиле кон нашиот тим во сервис и одржување на возила на позицијата

 

АУТО 1 РЕНТ (рент а кар)
МЕНАЏЕР ЗА ОПЕРАЦИИ ВО РЕНТ-А-КАР (1 позиција)

Краток опис на работното место

Менаџерот за операции е одговорен за целокупното управување со операциите за изнајмување возила, со фокус на стратешко планирање, оптимизација на перформансите и долгорочен раст. Оваа висока позиција бара лидер насочен кон резултати, способен да управува со големи операции, да воведува процесни подобрувања и да ги усогласи дневните активности со стратешките цели на компанијата.

Клучни одговорности:

  • Развивање и спроведување на оперативни стратегии за оптимизација на користењето на возниот парк, зголемување на приходите и задоволството на клиентите.
  • Водење и управување со повеќе филијали или локации, обезбедувајќи конзистентни стандарди на услуги и оперативна извонредност.
  • Надзор на управувањето со возниот парк, вклучувајќи набавки, одржување и усогласеност со безбедносните регулативи.
  • Анализа на оперативни податоци за идентификување на области за подобрување и имплементација на процесни подобрувања.
  • Развој, обука и мотивирање на високо ефективни тимови, вклучувајќи супервизори и персонал во филијалите, за да се постигнат организациските цели.
  • Соработка со тимовите за продажба и маркетинг за креирање и спроведување на промотивни кампањи.
  • Следење и управување со метриките за услуги кон клиентите, адресирање на повторливи проблеми и имплементација на решенија

Барања:

  • Минимум 5+ години искуство во управување со операции, по можност во индустријата за изнајмување возила, транспорт или логистика.
  • Диплома за високо образование во деловна администрација, логистика или сродна област.
  • Докажана способност за управување со операции на повеќе локации и големи тимови.
  • Силни аналитички вештини и искуство во финансиско планирање, буџетирање и известување.
  • Познавање на логистика на возен парк, одржување и системи за изнајмување софтвер.
  • Одлични комуникациски вештини и способност за управување со засегнати страни.
  • Посветеност, иницијативност, желба за учење и лична надоградба
  • Висок личен интегритет и деловна култура

Работното место е во близина на локација Аеродром Александар Велики Петровец, Скопје, Македонија

 

Аутомакедонија Групацијата нуди конкурентен финансиски надомест, атрактивен деловен пакет, динамична работна средина, можности за обуки и кариерен развој. Изборот ќе се направи со јасни критериуми по пат на тестирање и интервјуирање на кандидатите.

Ако сте заинтересирани и сте сигурни дека ги исполнувате горенаведените услови, Ве молиме испратете го вашето резиме (Curriculum Vitae) и мотивационо писмо преку Брзата Апликација најдоцна до 14.02.2025 година.

 
Брза апликација
Испрати на пријател Принтај

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
Менаџмент изнесува 39.113 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Повеќе информации можете да прочитате овде