
Потребни квалификации:
- Минимум завршено средно образование (информатичка струка), високо образование ќе се сметаат за предност
- Искуство со работа во Helpdesk ќе се смета за предност
- Познавање на англиски јазик (пишан и говорен)
- Со претходно работно искуство
- Возачка дозвола Б-категорија, активен возач
Потребни способности и вештини:
- Одлични комуникациски способности
- Флексибилност за индивидуална и тимска работа
- Ориентираност кон рокови
- Способност за динамична работа и работа на терен
- Способност за истовремена работа на повеќе задачи и приоретизација на истите
- Подготвен да учи и да работи со најнова компјутерска технологија;
Главни одговорности:
- Одлични комуникациски способности
- Флексибилност за индивидуална и тимска работа
Компанијата нуди:
- 40 работни саати
- Работа од понеделник до петок, слободни викенди
- Организран превоз
- Обезбеден топол оброк за време на работен ден
Ве покануваме, доколку имате интерес и соодветствувате со опишаниот профил за позицијата, пратете ваша апликација со Професионална биографија преку нашиот web сајт или ваше CV на jobs@bazaro.mk
**Ги замолуваме само кандидатите кои ги исполнуваат горенаведените услови да аплицираат на огласот.
**Со поднесување на оваа апликација сте согласни да бидете дел од Базата на потенцијални кандидати и за идните новоотворени работни позиции во текот на годината. Доколку сакате Вашата Професионална биографија CV да биде избришана од системот по истек на овој Оглас за вработување, Ве молиме да поднесете барање за бришење на горенаведената е- маил адреса