
Телеком Србија Група е лидер во областа на телекомуникациите и како таква овозможува широк спектар на услуги на фиксна телефонија,мобилна,телевизиска и интернет комуникација со над 11 милиони претплатници на 4 регионални пазари: Србија,Босна и Херцеговина, Црна Гора и Македонија.
Нашите корпоративни вредности се задоволни корисници, тим, одговорности, промени и резултат.
За чекор пред другите сакаме да бидеме прв избор на корисникот во светот на дигиталните услуги.
Доколку и ти сакаш да бидеш чекор пред другите и да станеш дел од нашиот успешен тим, те повикуваме да се пријавиш за следната позиција:
Тим лидер во Контакт центар
Стани и ти дел од тимот на МТЕЛ и одлично заработи!
Ако сакаш предизвици кои ги носи продажбата, сега имаш можност во директна комуникација со корисниците на терен да стекнеш нови знаења, научиш се за телекомуникациите и работиш во динамично опкружување.
- Водење, обучување и мотивирање на тимот за ефективно функционирање
- Мониторирање на перформансот на тимот
- Ефективно делегирање на задачи во рамките на тимот
- Грижа за давање на прецизни информации на корисникот за цени, производи и услуги
- Грижа за исполнување на компаниските цели и информирање на членовите во тимот
- Правење на анализи и извештаи за потребите на компанијата
Ние ти нудиме:
- Конкурентна почетна плата
- Дополнителна заработувачка преку продажба
- Динамично опкружување и позитивна работна атмосфера
- Стекнување на дополнителни вештини за работа
- Кариерен развој
- Претходно работно искуство во водење на тим (водење тим во Контакт центар ќе се смета за предност)
- Лидерски способности, ефективно решавање на проблеми
- Напредно познавање на MS Office
- Ориентираност на продажба и резултати
- Професионална комуникација
- Тимска ориентираност