
Потребни квалификации:
- Високо образование се смета за предност
- Работно искуство во полето на книговодствено/ финансово работење
- Познавање на административно-финансиски работи и материјално книговодствените принципи во пракса
- Познавање на работа на компјутер (МS office апликациите, а посебно Word и Excel)
Опис на работата:
- Водење на материјално и финансиско книговодство
- Изготвување на излезни фактури
- Евиденција на влезни фактури
- Контрола и евиденција на исправноста на влезно излезните документи
- Архивирање и уредно водење на архива;
- Евидентирање на документите/ влезни и излезни фактури /и нивно архивирање;
- Организирање на документација за извози;
- Асистирање во припрема на различна документација;
- Секојдневна координација и блиска соработка со сметководство и грижа за предметите на клиентите;
- Водење за персоналните досиеа на вработени;
- Административна подршка во работењето (анализи, подготвување и доставување на известувања, дописи , барања и сл.).
Вашата апликација за работа пратете ја на ziko@fokus-mk.com