УМЕР ТРЕЈД – транспортна компанија со долгогодишно работно искуство со седиште во Скопје, која се истакнува со својата професионалност и доверба во секторот, има потреба од нови членови на тимот!
Во моментов отворена работна позиција за
АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ
- Извршување на тековни административни задачи и организација на документи.
- Комуникација со вработените, партнери и клиенти.
- Поддршка при управување со тековните задачи и помош на тимот во секојдневната работа.
- Работа со компјутерски програми и ефикасно управување со информациите.
- Личност со организираност и внимание на детали.
- Спремност за учење и прилагодување во динамично работно опкружување.
- Дискретност и професионалност.
- Познавање на основните компјутерски програми
- Работно искуство не е задолжително
- Пријатно работно опкружување во тим кој вреднува соработка.
- Можности за личен и професионален развој.
- Конкурентна плата и бонуси врз основа на резултати.
- Стабилна работа во компанија која веќе долго време е лидер во својата индустрија.
Доколку сте заинтересирани и ги исполнувате горенаведените услови, ве молиме испратете ја вашата биографија преку полето Брза Апликација.
ВЕ ОЧЕКУВАМЕ!