Работодавачот може да го стопира огласот и пред истекот на рокот за пријавување во случај да добие задоволувачки број на апликации или ако го пронајде соодветниот кандидат од веќе пристигнатите апликации.
Брза Пратка ДОО
Опис на работата
Поштенската компанија Брза Пратка има потреба од административен работник (втора смена); во Скопје, Маџари.
Работна обврска: внесување на информации во софтвер.
Услови:
Завршено минимум средно образование .
Основни компјутерски вештини, работа со компјутери (Word, Excel); .
Способност за индивдуална и тимска работа.
Работно време во втора смена од 17 до 01 часот.
Плата: 13.000 - 15.000 денари.
Испратете Ваше CV користејќи го полето „Аплицирај веднаш“,со назнака "Административен работник- Маџари".
Меиловите без назнака нема да бидат земени во предвид. Ве очекуваме!