Можеби е време ТикТок да биде помалку запаметен по опасните и смешни предизвици, а повеќе по деловните можности
Иако содржината на TikTok е доста контроверзна, често опасна, смешна и поврзана со помладата популација, факт е дека оваа апликација ја користат скоро сите старосни групи.
Нејзината популарност расте со текот на времето, а денес таа може да му парира на Инстаграм. Во споредба со тие две платформи, Фејсбук е малку на цедило - барем кога станува збор за трендовите и младите, додека LinkedIn претежно го користат исклучиво луѓе од деловниот свет, што има свои ограничувања.
Во времето на пандемијата, имаше зголемување на огласи за вработување поврзани исклучиво на интернет - поради целата здравствена состојба, каде што има различни варијанти на скратено работно време и пофлексибилна работа од дома.
Бидејќи телекомуникацијата стана поприфатлива, јасна и подостапна за луѓето, но и за работодавците, се поизвесно е дека апликациите за барање работа ќе преовладуваат во наредните години. Така, ТикТок, популарна социјална платформа, сега тестира нова алатка за вработување што ќе им помогне на луѓето да најдат работа и компании.
Бараш работа во сектор МАРКЕТИНГ? Сите огласи се на ЛИНКОТ
Тоа зборува многу за развојот на кинеската апликација за кратки видеа: од танцови чекори и синхронизирано пеење, таа дојде до платформа на која сите (идни) работници можат да бараат совет за успешна кариера.
Логиката зад оваа одлука е јасна: колку е поголема и поширока понудата, толку повеќе корисници и приходи. Новата опција, наводно, нема да биде дел од самиот ТикТок, но ќе се поврзе со веб-страница посветена на објавувањата за работни места.