Во март, група истражувачи во Facebook составија извештај за еден од најмоќните раководители на компанијата, главниот директор задолжен за производи – Крис Кокс.
Извештајот вклучува серија графикони и податоци кои нагласуваат загрижувачки тренд: Facebook ја губи популарноста кај тинејџерите и младите возрасни, пишува Блумберг.
Еден графикон покажа дека времето на американските тинејџери поминато на Facebook е намалено за 16% во однос на претходната година, како и дека младите во САД, исто така, поминуваат 5% помалку време на познатата социјална мрежа.
Бројот на нови регистрации на тинејџери опаѓа, а можеби најзагрижувачки се слајдовите кои покажуваат дека на младите им требало многу подолго време за да се приклучат на Facebook отколку во минатото. Повеќето луѓе родени пред 2000 година отворија сметка на Facebook на возраст под 19 или 20 години, покажало истражувањето.
Внатрешните извештаи, од кои некои не беа претходно пријавени, покажуваат дека:
* Младите поминуваат помалку време на Facebook.
* Помалку тинејџери се најавуваат на Facebook.
* Многу нови тинејџерски сметки се дупликати, а не единствени нови корисници.
* Корисниците од различни возрасни групи имаат помалку објави.
И покрај деталните истражувања, вработените не разбираат целосно зошто се случуваат овие трендови или зошто промените на производите не успеаја да ги променат.