Повеќе од 40 земји побараа промени на регулативите, вклучително и Германија и Обединетото Кралство.
Со цел да се заштеди што е можно повеќе поради зголемените трошоци и недостигот во воздухопловниот сектор, многу земји вршат притисок да се префрлат на модел со еден пилот наместо на два на комерцијалните летови. Европската агенција за воздухопловна безбедност (EASA) верува дека тоа би можело да се случи веќе во 2027 година, но оваа идеја, исто така, ги покренува безбедносните проблеми и им носи поголем стрес на пилотите.
Тони Лукас, капетан на Airbus SE A330 на Qantas Airways и претседател на Австралиската и меѓународната асоцијација на пилоти, изјави за Bloomberg дека „осамените пилоти“ во пилотската кабина може да бидат преоптоварени во итни ситуации и на засилувањата ќе им треба долго време за да стигнат до пилотската кабина. Токму EASA претходно велеше дека пилотот никогаш не треба да се остава сам во пилотската кабина, но сега се почесто се споменува опуштање на таквата одлука.
„Кога работите тргнуваат наопаку, тие прилично брзо тргнуваат наопаку“, рече Лукас, додавајќи дека луѓето кои се залагаат за таква одлука не летаат во авион секој ден. Дополнителен проблем е што помладите членови на екипажот би имале помалку можности за учење од искусните пилоти.
Европската универзитетска спортска организација (EUSA) спроведува проценка на безбедносниот ризик за лет со еден пилот за да открие кои правила треба да се воведат за предизвици како што е заморот, но и што е со паузите за одмор што пилотот мора да ги направи за време на подолгите летови.
Во соопштението на EASA во јануари 2021 година се наведува дека ќе бидат потребни напредни автономни системи за летање со авион без екипаж кога екипажот не може да го стори тоа, но тоа сè уште не постои во воздухопловната индустрија. Од друга страна според Форбс, тоа е логичен редослед на зголемување на автоматизацијата што се случува во воздухопловната индустрија со децении. Така, во педесеттите години на минатиот век во пилотската кабина имало капетан, копилот, летечки инженер, навигатор и радио оператор.
Повеќе од 40 земји побараа промена на регулативите, вклучително и Германија и Обединетото Кралство, каде состојбата во воздухопловниот сектор стана алармантна. Условот на ЕУ беше пилотската кабина со еден пилот да биде безбедна како и пилотската кабина со два пилоти. Сепак, најголемата пречка за ова не е дали е можно безбедно летање со еден пилот, туку дали патниците ќе бидат подготвени да ја прифатат идејата.