Опцијата за кружење на воздухот во кабината е една од најмалку користените карактеристики на автомобилот, а оние кои го активираат кружењето со притискање на копче со нацртан автомобил и стрелка наназад, генерално го прават тоа погрешно.
Целта на оваа функција е, наместо да зема воздух однадвор, системот повторно да го користи воздухот што е веќе внатре во кабината. Всушност, рециркулацијата е внес на воздух во патничкиот простор, филтрирање низ климатизерот и последователна дистрибуција до дефлекторите.
Главната разлика помеѓу рециркулацијата и конвенционалниот довод на воздух е тоа што протокот на воздух доаѓа од патничкиот простор, а не од надвор.
Режимот на кружење ви овозможува брзо загревање и ладење на воздухот, бидејќи температурата во кабината се разликува од температурата надвор од автомобилот.
Ако е активирано, копчето за кружење на воздухот му овозможува на клима уредот да користи воздух од внатрешноста на автомобилот со тоа што го влече низ отворите за воздух.
Покрај тоа, во исто време, системот го спречува влегувањето на надворешен воздух. Копчето обично се наоѓа околу тркалцето за климатизација што му овозможува на возачот да ја прилагоди внатрешната температура.
Користењето на копчето за кружење ќе помогне да се намали потрошувачката на гориво затоа што помалку го оптоварува моторот на автомобилот. Принципот е ист за електричните автомобили бидејќи климата ќе ја оптоварува батеријата помалку.
Во пракса, малку луѓе ја користат оваа функција. Најчесто, рециркулацијата се користи за да се спречи навлегување на непријатни мириси во внатрешноста на кабината.
Голем број од луѓето поради тоа што се пуши во предниот дел од автомобилот или ако наидат на правлив дел од патот не го користат копчето. За да не ги мирисаат овие мириси, многу возачи го активираат само механичкото копче за кружење на воздухот и во такви ситуации и го блокираат пристапот однадвор, не знаејќи дека оваа функција може да придонесе за намалување на потрошувачката на гориво и климатизацијата при секојдневното возење.