Извор: kurir.mk
Се намалува бројот на пожарникари во ЕУ
Aktualno
-
Шведската компанија Коордеа го одбележа својот 15-годишен јубилеј со незаборавна прослава
Коордеа, водечка шведска аутсорсинг компанија со седиште во Стокхолм и канцеларии во Тетово и Скопје на 1 ноември 2024 година ја прослави својата 15-та годишнина со незаборавен настан, на кој беа одбележани достигнувањата и успехот на компанијата. Основана во 2009 година, Коордеа прерасна од специјализиран снабдувач на сметководствени услуги за Нордискиот пазар во компанија што нуди широк спектар на услуги, вклучувајќи ИТ, маркетинг, дизајн, логистика и продажба.
-
Почна сезоната на чварките – еден грам чини еден денар
Во скопските месарници почнаа да се продаваат свежо подготвени домашни чварки, направени од чисто свинско месо и по традиционален рецепт.
-
Вештачка интелигенција на работното место: Дали „Microsoft Copilot“ полека ги заменува вашите колеги?
Неколку недели откако ги направи „Copilot AI“ функциите бесплатни за „Microsoft 365“ (наследникот на „Office“) за корисниците во одредени делови од Азија и Океанија, „Microsoft“ на конференцијата „Ignite“ објави дека значително ги проширува можностите на „Copilot„ и „AI“ во своите апликации.
-
Еврото падна на најниско ниво во последните две години во однос на доларот
Еврото денеска падна на најниско ниво во последните две години во однос на доларот, откако најновите податоци покажаа дека деловната активност во еврозоната нагло паднала во ноември.
-
Кажете го вашето мислење и освојте награда!
Добиј гратис викенд со одговор на едно прашање!
-
Оваа година, новогодишната реклама на Coca-Cola ја создаде вештачката интелигенција
Секое зимско време, светот со нетрпение очекува да ја види познатата реклама на Coca-Cola, која не само што ја обележува празничната сезона, туку и создава чувство на топлина и радост. Оваа година, компанијата направи значаен пресврт во својата традиционална реклама, користејќи вештачка интелигенција за создавање на целосно нова приказна.