Извештајот, објавен од Morning Consult, испитува 12 типа на однесување на летот за време на воздушниот сообраќај и откри дека повеќето патници ги сметаат сите до еден досаден.
„Кога ќе се прекршат непишаните правила на однесување на авиокомпаниите, тоа може да доведе до конфликт“, пишува Линдзи Роеске, аналитичар за патувања и угостителство во Morning Consult и автор на извештајот.
Речиси секој петти испитаник изјавил дека загриженоста за однесувањето на другите патници може да ги одврати од патување со авион.
Најдосадни однесувања
Според извештајот, однесувањето за време на летот што најмногу им пречи на сите е инвазијата на личниот простор, без разлика дали станува збор за навлегување во потпирачот за раце, просторот за нозе или преминување на невидливата линија што ги дели совозачките седишта. Околу 77 отсто од луѓето во истражувањето рекле дека тоа им „пречи“, додека 51 отсто рекле дека тоа секогаш „многу им пречело“, пишува CNBC Travel.
На второ место се нехигиенското однесување, како грицкање нокти или соблекување чевли. Сепак, не се сите против соблекувањето на чевлите на летови.
Патниците кои се видно болни се на третото место на листата, бидејќи Ковид-19 и другите заразни болести можат да ги погодат патниците долго по завршувањето на летот.
Заокружувањето на првите пет иритирачки однесувања е слушање на уредот без слушалки, проследено со видлива интоксикација.
Качување и симнување од авион
Повеќе од две третини (67%) од американските патници се изнервирани од луѓето кои се обидуваат да излезат од авионот пред редиците пред нив, додека оние кои го блокираат ходникот додека се качуваат се речиси исто толку навредени (66%). Проблем е и станувањето за да ги извадите горните предмети додека патниците сè уште се качуваат.
Излегувањето од авионот има уште неколку непишани правила, вклучително и воздржување од предвремено влегување во ходникот и предвремено вадење на чантата.
Ранци може да ги носат напред кога се качуваат и излегуваат од авион за да ги спречат случајно да ги удрат луѓето во лице со нив, што е толку вообичаено што некои летачи велат дека тоа е доволна причина да се резервира седиште на прозорецот.
Иако се на 9-то место на листата, 62% од американските патници рекле дека им пречи патниците кои се потпираат на своите места на дневните летови на кратки до средни релации.
Расплакани бебиња
Некогаш примарниот надразнувач за летоци - бебето што плаче - е број 10 на листата. Во извештајот се наведува дека повеќето патници им простуваат на бебињата кои плачат и не се однесуваат лошо кога родителите се обидуваат да ги смират.
Сепак, околу 57 отсто од испитаниците изразиле интерес да летаат во делот на авионот без деца, доколку постои.
Извештајот Morning Consult исто така покажа дека раздразливоста во авионите се зголемува со возраста, при што бејби бумовите покажуваат повисоки нивоа на анксиозност речиси насекаде.
На генерацијата Z, која моментално има околу 11 до 26 години, помалку им пречи сите овие однесувања, но не барајте од нив да ги сменат седиштата.
Најголемиот јаз меѓу генерациите беа погледите на пијаните луѓе, што иритираше 83% од Бумерите, но само 55% од Gen Z, проследено со видно болни патници, потенцијално нагласувајќи ги здравствените ризици што болестите како Ковид-19 ги претставуваат за постарите луѓе.