Луфтханза ги откажа или ги намали своите првично планирани планови за проширување на операциите на голем број пазари низ поранешна Југославија. Направени се намалувања, во различен степен, на одредени услуги за Белград, Љубљана, Скопје, Загреб и Сараево.
Луфтханза го намали распоредот поради проблеми со моторот што влијае на дел од нејзината флота на Ербас за средни дестинации, соопшти авиокомпанијата.
Освен услугите на поранешните југословенски пазари, превозникот целосно ќе ги прекине операциите од Франкфурт до Клуж-Напока, Темишвар, Фридрихшафен, Линц и Инсбрук, како и од Минхен до Лајпциг. Вкупно, околу 100 неделни летови се прекинати од летната мрежа бидејќи 64 авиони во групацијата Луфтханза се погодени од проблеми со моторот од производителот Прат и Витни.
Во Белград, германскиот авиопревозник ги откажа плановите да додаде трет дневен лет меѓу Минхен и Белград. Наместо тоа, ќе продолжи да одржува два дневни лета, или четиринаесет неделни услуги, наместо првично планираните 21. Превозникот, исто така, ги откажа плановите да додаде трета дневна ротација меѓу Франкфурт и главниот град на Србија. Наместо тоа, ќе има четиринаесет до осумнаесет неделни услуги меѓу двата града претстојното лето, во зависност од месецот.
Во Љубљана, Луфтханза ќе го врати и ќе го намали планираниот раст на своите летови од Минхен. Во април, превозникот ќе одржува дневна наместо двојна дневна услуга на релација. Ова ќе се зголеми на дванаесет до тринаесет неделни летови од мај наваму, во зависност од месецот, кој сè уште е намален во однос на првично планираните четиринаесет неделни ротации.
Услугата на Луфтханза меѓу Франкфурт и Скопје, која беше лансирана минатата година, ќе биде намалена од мај. Превозникот ќе одржува осум до девет неделни летови на релација, во зависност од месецот, наместо десетте неделни ротации кои функционираат откако беше инаугурирана услугата. Во Загреб, летовите од Минхен ќе се намалат на тринаесет неделни од мај, наместо првично планираните четиринаесет неделни, додека ќе има забележително намалување на капацитетот на линијата Франкфурт, иако фреквенциите ќе останат непроменети на првичниот план на седум неделни летови.
Севкупно, превозникот ќе скрати нешто повеќе од 530 седишта неделно на својата операција Франкфурт – Загреб – Франкфурт од април во споредба со првично планираниот капацитет бидејќи ќе оперира помалку летови со флотата на семејството А320, наместо тоа, користејќи Embraer E190. Конечно, услугата Франкфурт – Сараево на авиопревозникот ќе се зголеми од осум на девет неделни летови на одредени месеци, наместо десет. Деветте неделни ротации ќе работат во април, јуни, август и октомври, додека десет неделни ротации ќе работат во мај, јули и септември. Промените за сите горенаведени услуги остануваат можни.