Технолошкиот гигант IBM им соопштил на вработените во својот оддел за маркетинг и комуникации дека ја намалува својата работна сила.
Џонатан Адашек, главен директор за комуникации на IBM, го објави ова на приближно седумминутна средба со вработените во единицата, рече лицето кое побара да остане анонимно бидејќи веста сè уште не е официјално објавена.
Во декември, извршниот директор на IBM, Арвинд Кришна, изјави за CNBC дека компанијата „масовно ги обучува сите вработени за вештачка интелигенција“, откако компанијата во август објави план за замена на речиси 8.000 работни места со вештачка интелигенција. Исто така, IBM во јануари минатата година соопшти дека намалува 3.900 позиции.
„Во заработката од четвртиот квартал, IBM откри компензација за ребалансирање на работната сила што би претставувало многу низок едноцифрен процент од глобалната работна сила на IBM и очекуваме да излеземе од 2024 година со приближно исто ниво на вработеност како што влеговме во годината“, објави компанијата.
Масовни отпуштања во технолошки компании
Најновите отпуштања доаѓаат заедно со уште еден круг отпуштања во технолошката индустрија. Досега оваа година, околу 204 технолошки компании укинале речиси 50.000 работни места. Јануари беше најпрометниот месец за отпуштања, бидејќи Alphabet, Amazon и Unity најавија отпуштања.
Гигантот се врати на растот во последниве години, но проширувањето останува пригушено. Приходите во четвртиот квартал се зголемија за 4 отсто во однос на претходната година, иако приходите ги надминаа проценките. Финансискиот директор Џејмс Кавано зборуваше за ребалансот на работната сила на повикот за заработка.
Компанијата се обидува да се вклопи во наративот за вештачка интелигенција, што е голема приказна околу технологијата откако OpenAI го објави ChatGPT кон крајот на 2022 година. Во мај, IBM го објави WatsonX, назначено како развојно студио за компаниите да „тренираат, подесуваат и распоредуваат „модели за машинско учење.
Деловната книга за генеративна вештачка интелигенција и производите на WatsonX се удвои во споредба со третиот квартал од 2023 година, пишува CNBC.
IBM се соочува со силна конкуренција во областа на вештачката интелигенција. Мајкрософт, Гугл, Амазон и други имаат слични понуди, а компанијата долго време се смета за заостаната во трката со вештачка интелигенција, особено кога станува збор за монетизација на нејзините производи.
Пред речиси две години, IBM ја продаде својата единица Watson Health за необјавена сума на приватната компанија Франциско Партнерс.