Wizz Air продолжи да ги намалува фреквенциите во своите бази за претстојната зимска сезона 2024/25, која започнува на 27 октомври, бидејќи флотата на семејството A320neo на авиопревозникот е подложена на инспекции поради производствени проблеми со моторот.
Работата доведе до тоа Wizz Air да приземји повеќе од четириесет од своите авиони. Авиокомпанијата ги промени своите зимски операции, при што фреквенцијата ќе биде намалена на девет линии од Скопје во споредба со првично планираниот распоред од почетокот на овој месец, при што Белград забележа намалување на шест линии. Сепак, авиокомпанијата исто така одлучи да ги зголеми услугите за избрани дестинации, вклучувајќи три од Скопје и четири од Белград, пишува Ex-Yu Aviation News.
Wizz Air ги намали фреквенциите според првичниот план на летовите од Скопје до Шарлроа и Ајндховен од пет на четири неделно, Берлин од пет на три, Келн, Милано и Хамбург од четири на три, Хан и Болоња од три на два и Малта од првичните планирани четиринеделни ротации за три недели. Како што беше претходно објавено, авиокомпанијата ја суспендираше продажбата на билети за зимата за линиите од Скопје до Бремен, Копенхаген и Стокхолм Скавста. Од друга страна, летовите до Нирнберг ќе се зголемат од два на три неделно, Малме од три на пет неделно, а Лондон Лутон од три на четири неделно.
Во Белград, според првичниот план, нискобуџетната компанија ќе ја намали фреквенцијата на летови до Бове, Барселона, Берлин и Ајндховен од пет на четири неделни ротации, како и до Бергамо од четири неделни ротации на три. Сепак, ќе го зголеми сервисот за Дортмунд од три на четири неделно, како и Гетеборг, Малме и Стокхолм Скавста од две на три ротации неделно. Понатамошни промени остануваат веројатни.
Wizz Air претходно изјави за EX-YU Aviation News дека планира да се врати на растечките фреквенции и мрежа надвор од нејзините бази во Скопје и Белград од летото 2025 година, и покрај проблемите со моторот што се очекува да ја измачуваат авиокомпанијата уште две години.