Сите ние што возиме автомобили со мотори со внатрешно согорување следиме низа безбедносни чекори при полнење гориво на бензинските пумпи.
При полнење гориво, исклучете го моторот, никогаш не правете ја целата операција со запалена цигара, а се препорачува да не користите мобилен уред во текот на целата процедура.
Но, постои една работа што речиси сите од нас барем еднаш сме ја направиле. Во желбата да додадеме што е можно повеќе гориво, откако сигурносниот вентил ќе престане да се полни, доколку сме решиле да наполниме „до капа“, вообичаена практика е да се обидеме да додадеме малку повеќе гориво со последователно полнење,
Сепак, системот што го исклучува протокот на гориво нема да дозволи да се додаде повеќе течност во резервоарот откако ќе се исцеди. Што значи дека помалото количество гориво што се обидуваме да го истуриме всушност се открива како вишок и се отфрла преку одводната цевка.
Тоа може да биде опасно
Според тоа, возачот на крајот го плаќа горивото што не го ставил во резервоарот. Покрај финансиските трошоци, оваа навика може сериозно да го оштети вашиот автомобил.
Горивото што не завршило во резервоарот може да прска и да се прелее преку каросеријата, оштетувајќи ја бојата. Од друга страна, при полнење на резервоарот се ослободуваат гасови, кои би можеле да го оштетат филтерот за активен јаглен што го имаат модерните автомобили со дополнително напрегање на цревото.
Овој филтер се користи за отстранување на испарувањата кои се акумулираат за време на полнењето гориво, па во случај на дефект, емисијата на издувни гасови на возилото би се зголемила и може да стане непостојана, пренесува Индекс.