Според статистиката на авто клубовите, значително повеќе интервенции на автомобили се бележат во текот на летото на високи температури отколку во зима на ниски температури. Еве што може да се случи.
Влегуваме во втората недела на пеколните горештини кога не е полесно ниту ноќе.
Сепак, не завршува тука, бидејќи се очекуваат температури до 40 степени, па затоа се советува луѓето да се заштитат од високите горештини и силното сонце. Сепак, не сме единствените изложени на ризик за време на високи температури - нашите автомобили се исто така изложени на ризик. Многумина немаат способност да ги сокријат своите четири тркала од горештините, што може да има последици.
Генерално, постои мислење дека треба да се грижите за вашиот автомобил во зима поради ниските температури, но всушност потешко се поднесуваат горештините, што го покажува и статистиката на автомобилските клубови. Британската компанија за автосервис RAC, на пример, забележува 20 до 30 отсто повеќе интервенции за топлотен удар.
Би можело да ве интересира: Германците измерија: Еве колку гориво се троши при возење со вклучена клима
Особено се изложени на ризик во лето бидејќи немаат ладење, а со топлината надвор дополнително се загреваат со полнење и празнење - тогаш електролитот во батеријата може да испари, што ќе ги остави електродите изложени и ќе го забрза процесот на формирање на наслаги. Во текот на летото се користат многу електрични потрошувачи, како и други уреди како клима уред, поради што алтернаторот може да се вчита до ниво што го оневозможува полнењето на батеријата.
Гумите се првите на удар на жешкиот асфалт, кој поради тоа се и најекспонирани во лето, особено за време на подолгите патувања како одење на одмор. Ако гумата е стара, високите температури сериозно ја загрозуваат нејзината физичка состојба, особено ако е неправилно напумпана. Повеќето експлозии на гумите се случуваат во летните месеци, а погрешниот притисок предизвикува прекумерно абење и кинење, како и дополнително загревање на гумите.
Течноста за ладење на моторот е клучна за неговото ладење, а моторот без вода може, исто како и човек, буквално да умре на високи температури. Во исто време, тие не се причина за долгите патувања - моторот ќе се прегрее порано додека стоите во гужва и работите на лер со висока температура на воздухот надвор отколку додека возите. Уште полошо е ако системот за ладење е оштетен и течноста за ладење протекува некаде.