Во динамичното секојдневие на модерното општество, потрагата по помош во домаќинството станува сè потешка задача.
Младите родители, особено мајките кои се обидуваат да балансираат помеѓу кариерата и семејството, се соочуваат со огромен предизвик во наоѓањето помош за чистење на домот.
Една таква мајка од Скопје, која побара да остане анонимна, за Денар сподели дека веќе неколку месеци безуспешно се обидува да најде хигиеничарка.
„Сите добри чистачки се зафатени и имаат целосни распореди. Тешко е да се најде некој кој е достапен и кој може да се справи со барањата на модерното домаќинство. А јас баш и не барам многу. Сакам да се исчисти тоалетот, кујната и да се исчисти подот. Не барам да ми готват или да ми пеглаат облека, туку само најосновното“, изјави таа.
Од друга страна, професионалните хигиеничарки се соочуваат со свои предизвици.
Една хигиеничарка од Ѓорче Петров, која исто така сакаше да остане анонимна, објасни дека нејзиниот распоред е целосно пополнет, со исклучок на денот недела, кога е посветена на нејзиното семејство.
„Работам за дневница од 1.200 денари и секој ден ми е резервиран. Немам време дури ни кафе да испијам од толку работа“, рече нашата соговорничка.
Оваа ситуација ја отсликува растечката потреба за домашни помошници во Скопје и пошироко.
Со зголемената потреба за услуги за чистење, пазарот станува сè позатворен, а хигиеничарките се наоѓаат во позиција каде што можат да бираат кај кои клиенти ќе работат.
Ова создава конкурентна средина каде што квалитетот и достапноста на услугата се клучни фактори за успех.
Истовремено, ваквата ситуација ги истакнува и социјалните дилеми со кои се соочуваат работниците во оваа област, како што се балансирањето помеѓу работата и семејниот живот, и потребата за праведна плата која ќе ги одразува нивните напори и вештини.
Додека пазарот продолжува да се развива, и двете страни – и барателите на услуги и хигиеничарките – ќе мора да најдат начини да се прилагодат на новите реалности.
Можеби решението лежи во создавањето на поефикасни платформи за поврзување на клиенти со хигиеничарки?
Какво и да е решението, јасно е дека потребата за домашни помошници е трајна и дека пазарот ќе мора да се прилагоди на барањата на модерното време.