
Серијскиот претприемач Дејвид Ројс со години гради успешни компании низ САД. Од 2008 година, тој основал или коосновал три компании во индустријата за контрола на штетници, а претходно веќе имал една успешна фирма во оваа област.
За време на интервју за работа, Ројс поставува едно едноставно, но моќно прашање за да го процени начинот на размислување на кандидатите:
„Како би ја промениле таа ситуација?“
Ројс од потенцијалните вработени бара да му кажат нешто за нивниот претходен работодавач и што сметаат дека можело да се подобри на тоа работно место. Клучниот момент е во нивниот одговор – дали имале проблеми со моралот? Дали чувствувале недостаток на автономија? Кога ќе истакнат некоја потешкотија, Ројс ги прашува:
„Како би ја промениле таа ситуација?“
Неговиот главен фокус е да слушне решенија.
„Дали конструктивно даваат критика и предлагаат начини за решавање на проблемот или само сакаат да се жалат?“ Ако е второто во прашање, тогаш веројатно ќе донесат негативен став во неговата компанија, а тоа е нешто што Ројс не сака, пишува CNBC.
Најголемиот проблем во тимот не се лошите услови, туку лошите луѓе
Една од главните причини поради кои врвните вработени заминуваат не е ниската плата или тешките услови – туку лошите колеги.
„Главната причина зошто ‘А’ играчите си одат се ‘Б’ играчите, а секако и ‘Ц’ играчите,“ објаснува Ројс. Луѓето кои не се фокусирани на продуктивност и градење позитивна работна атмосфера можат да ја нарушат тимската култура и да ги натераат најдобрите таленти да заминат.
Затоа, при изборот на нови вработени, Ројс секогаш бара оние кои се позитивни и насочени кон решавање проблеми, наместо оние кои само укажуваат на недостатоците, но не нудат решенија.