наш град је преживеја 422 године под Турци, 4 године под Бугари, бомбардовање, 20 године радијацију и још пуно непријатељи током своју историју а с'д имамо работу сас овог новог и невидљивог непријатеља којег мора да победимо. Ми смо малечка средина у коју смо сви окренути једни према други јер волимо да искачамо, да се дружимо, да смо виђени, да седимо у чаршију, мераклијски да испијамо кафу и да не боли бандера за све. Е па дошло је време да се тој промени! Заједнички и са све снаге мора да утичемо прво на себе па онда на остали око нас да би победили овог непријатеља. Баталите гу кафу у град, да гу јебем у кафу, због пусту ли кафу треба да гинемо? Турци смо ги измавали сас бајонети и пушке ал' да би победили овог непријатеља не треба ништа да работимо. Деду и нане под катанац, ви си седите дома и уживајте а ми ће се потрудимо да ви неје досадно. Не паничите, понашајте се одговорно, помагајте једни на други и као што би рекла баба ми – „НЕ АЗДИСУЈТЕ МНОГО!“
Врањанци до жителите:НЕ АЗДИСУЈТЕ МНОГО!
наш град је преживеја 422 године под Турци, 4 године под Бугари, бомбардовање, 20 године радијацију и још пуно непријатељи током своју историју а с'д имамо работу сас овог новог и невидљивог непријатеља којег мора да победимо. Ми смо малечка средина у коју смо сви окренути једни према други јер волимо да искачамо, да се дружимо, да смо виђени, да седимо у чаршију, мераклијски да испијамо кафу и да не боли бандера за све. Е па дошло је време да се тој промени! Заједнички и са све снаге мора да утичемо прво на себе па онда на остали око нас да би победили овог непријатеља. Баталите гу кафу у град, да гу јебем у кафу, због пусту ли кафу треба да гинемо? Турци смо ги измавали сас бајонети и пушке ал' да би победили овог непријатеља не треба ништа да работимо. Деду и нане под катанац, ви си седите дома и уживајте а ми ће се потрудимо да ви неје досадно. Не паничите, понашајте се одговорно, помагајте једни на други и као што би рекла баба ми – „НЕ АЗДИСУЈТЕ МНОГО!“
Aktualno
-
Оваа година, новогодишната реклама на Coca-Cola ја создаде вештачката интелигенција
Секое зимско време, светот со нетрпение очекува да ја види познатата реклама на Coca-Cola, која не само што ја обележува празничната сезона, туку и создава чувство на топлина и радост. Оваа година, компанијата направи значаен пресврт во својата традиционална реклама, користејќи вештачка интелигенција за создавање на целосно нова приказна.
-
Најскапата шопинг улица во светот не е веќе во Њујорк: Прв пат европски град да се најде на врвот на листата
Миланската улица Виа Монте Наполеоне ја надмина Петтата авенија во Њујорк и стана најскапата шопинг улица во светот, што е прв пат европски град да се најде на врвот на листата.
-
Македонските државјани од 30 ноември во Кина ќе патуваат без визи
Кинеското Министерство за надворешни работи денеска соопшти дека ќе ја прошири политиката на безвизен режим за уште девет земји, меѓу кои и Македонија.
-
Работа во странство – колку чини сонот за подобар живот?
Многу македонски семејства денес живеат со приказната на гастарбајтерите – едни се во татковината, други се илјадници километри далеку во потрага по подобра иднина.
-
Шведската компанија Коордеа го одбележа својот 15-годишен јубилеј со незаборавна прослава
Коордеа, водечка шведска аутсорсинг компанија со седиште во Стокхолм и канцеларии во Тетово и Скопје на 1 ноември 2024 година ја прослави својата 15-та годишнина со незаборавен настан, на кој беа одбележани достигнувањата и успехот на компанијата. Основана во 2009 година, Коордеа прерасна од специјализиран снабдувач на сметководствени услуги за Нордискиот пазар во компанија што нуди широк спектар на услуги, вклучувајќи ИТ, маркетинг, дизајн, логистика и продажба.
-
Една од најсреќните земји во светот сега им плаќа на луѓето да се преселат таму: Еве зошто бараат нова популација
Има многу земји низ светот кои всушност даваат пари за да се преселите. Меѓу овие земји, таа е најбезбедната и една од најсреќните земји во светот.