Сигурно сите сте сретнале такви колеги, кои буквално го пикаат носот онаму каде што не им е местото, сугерираат, викаат на глас и постојано прават непријатности од ваквото однесување.
Вредните вработени се навистина богатство на секое работно опкружување, но оние кои претеруваат може да ја нарушат целата атмосфера до тој степен што дури и целосно да ја поништат целата работа што ја работат. Лидерите мора да знаат како да постапуваат со такви луѓе, бидејќи порано или подоцна ќе наидат на нив.
Поконкретно, тоа се луѓе кои се мешаат во туѓа работа, непоканети и непотребно. Сигурно сите сте сретнале такви колеги, кои буквално го пикаат носот онаму каде што не им е местото, сугерираат, викаат на глас и постојано прават непријатности од ваквото однесување. На пример, работите на проект и колега кој не е загрижен доаѓа да „помогне“.
Се разбира, тоа всушност само ќе им пречи и ќе ги вознемири колегите, пред сè затоа што не е работа што треба да се заврши, а со тоа е јасно дека тој се обидува или успева да остави впечаток дека оние на кои „им помага“ не прават доволно или не прави доволно добро. Или едноставно не се доволно брзи.
Како водач, мора да исечете такво нешто во коренот. Бидете сигурни да ја разгледате ситуацијата и да препознаете дали помага во деловните активности или одмаздува. Имено, можно е нападна личност да има доволно стручност да се меша во неколку работни места во текот на работното време, но дали тоа прави доволно добро за да се дозволи такво однесување? Затоа што, ако е нарушена работната атмосфера и ако има личност што работи туѓа работа непоканета, вие како водач го губите авторитетот и контролата, што не смеете да дозволите. Рака на срце, наметливите луѓе не прават туѓа работа за да и помогнат на организацијата, туку на самите себе и ако ги препознаат слабостите кај претпоставениот, тие ќе ги искористат.
Затоа е потребно да се реши ситуацијата многу смирено, да се покани предметното лице на интервју и да им се заблагодариме за нивниот напор и волја и да се замолат да не го прават тоа повеќе, туку првенствено да се концентрираат на нивната работа. За да не отидете во негативен тон, ветете му на тоа лице поизразено вклучување во други проекти, но само кога вие, како водач, ќе го побарате тоа. Ова ќе го одржи нивото на мотивација на работникот, но и ќе му стане јасно кој е шеф, а кој вработен …