Сепак, некои други веќе ја користат приликата. Така потегот на канадската филијала ИКЕА, инспириран од Роналдо, стана заразен хит.
“Дајте им покачување на маркетинг тимот“, беа првите реакции.
Фудбалерот Кристијано Роналдо со својот потег што ги отстрани шишињата Кока Кола, ако ништо друго, ги ангажираше експертите за маркетинг ширум светот да претпоставуваат можни последици.
Сепак, некои други веќе ја користат приликата. Така потегот на канадската филијала ИКЕА, инспириран од Роналдо, стана заразен хит.
Стакленото шише го именуваа Кристијано и го продаваат под името “шише за повеќекратна употреба“, само за вода. “Пијте вода, одржувано“, напишаа на друштвените мрежи.
“Дајте им покачување на маркетин тимот“, “Каков одличен маркетинг“, “Одлично, многу добра идеа“, пишуваа купувачите.
Да се потсетиме, Роналдо ги тргна двете шишиња Кока Кола и ги замени со вода. “Пијте вода!“ порача. Затоа падот на Кока-Кола на берзата во текот на денот многумина го припишуваа на неговото однесување.