Понекогаш во деловната комуникација е многу важно да не го напишете она што прво ви паѓа на памет. Напротив, пораките треба да бидат добро осмислени, дури и оние што се многу кратки и можеби неважни.
Еве неколку примери на кратки и корисни пораки , кои секој треба да ги користи доколку се најде во слична ситуација:
1. Истражување
Кога вашиот шеф неочекувано ќе побара да се сретне со вас, обично веднаш контактирајте со него за да видите за што станува збор. Меѓутоа, на тој начин, ќе се ставите во полоша позиција, бидејќи помалку ќе можете да се борите за сопствените интереси. Затоа, треба да се обидете да откриете што сака вашиот шеф од вас, а потоа да размислите за тоа и да бидете подготвени за состанокот.
“Јас сум на состанок со клиент, но ќе бидам слободен за еден час. За да се обезбеди што е можно попродуктивен состанок, можете ли да ми дадете индикации за кои теми ќе разговараме?”
2. Професионален однос
Кога ви треба нешто од контакт што го игнориравте пред некое време, непрофесионално е да започнете со следните зборови:
"Се немаме видено долго време. Се надевам дека си добро. Се прашував дали можеш да направиш нешто за мене? "
Во тој случај, вашата е -пошта најверојатно ќе биде избришана, бидејќи сте го изгубиле правото да побарате услуга од тоа лице.
Она што треба да направите е прво да воспоставите врска со истражување на вашиот поранешен колега / соработник, а потоа покажувајќи љубопитност. Прво разменете неколку пораки, а следен чекор нека ви бидат барањата од истиот.
“Можеби се сеќавате на мене од времето кога работевме на проектот заедно…. Видов статија во еден медиум за вашата компанија. Може ли да ви поставам кратко прашање за тоа?”
3. Одмор
Земате одмор, но не сакате да одговорите на куп пораки првиот ден кога ќе се вратите. Ова е сосема разумно, бидејќи одморот е одмор, а не само еден куп работа што треба да се направи кога ќе се вратите.
Затоа, никогаш не треба да испраќате е -пошта со следната содржина:
„Не сум во канцеларија и имам ограничен пристап до е-пошта, ќе ви одговорам кога ќе бидам во можност“.
Дали некогаш сте имале некој што не одговорил на вашата е -пошта? Секако дека ДА.
Во вакви ситуации не треба да пишувате порака од типот на:
„Зошто не ми одговараш на пораките? На овој начин го обвинувате другото лице, поради што тој веднаш зазема одбранбен став. Во тој случај, треба да им се даде можност повторно да се вклучат во темата.
4. Дали сте добро?
Не добив одговор, затоа сум загрижен/а дали сте добро или можеби имате друг проблем. Можете ли да ми испратите кратка е-пошта и да ми кажете зошто ве нема, за да престанам да се грижам?
Ако сте добиле е -пошта што што содржи збунувачка содржина, навистина не треба да ја игнорирате.
Всушност, игнорирањето може да биде паметен потег, но постои ризик, ако сте доволно изнервирани, можете да ја испратите оригиналната е -пошта назад до оној што ви ја испратил со концизна порака подолу, што ќе предизвика проблем.
5. Можна кражба на идентитет
“Ви ја препраќам пораката што ја добив од вас денес. Треба да знаете дека се случува нешто чудно и дека постои можност некој да ја искористи вашата сметка”.