Да се биде претприемач не е лесно. Многу предизвици, многу различни патишта, многу различни можности, многу закани, многу проблеми…
Многумина велат дека успешен претприемач не се учи, туку се раѓа. Иако е тема за себе, факт е дека постојат одредени работи што можеме да ги научиме од они кои се поусшешни и помудри од нас. И во светот на бизнисот, еден од симболите на успехот е Стив Џобс, човек кој создаде своја филозофија и кој, како резултат на истата, ја потврди неговата вредност.
Авторот Гај Кавасаки, инспириран од Џобс, со кого имаше можност да соработува и чија кариера ја следеше внимателно до крајот, опиша пет лекции за да му се заблагодари, а ние ви ги пренесуваме со надеж дека тој ќе ви помогне да го изградите сопствениот успех.
Не можете да им кажете на луѓето што ќе им се допадне
Луѓето можат да ви кажат што им се допаѓа, а тоа обично се однесува на нешто што веќе постои, тоа е само подобро, побрзо и поевтино. На пример, во текот на осумдесеттите години, клиентите на Apple сакаа подобри, побрзи и поевтини компјутери. Никој не бараше Macintosh и токму тоа го добија.
Успешните претприемачи можат да го создадат она што луѓето не можат да го изразат
Експертите не можат да ви кажат што треба да направите. Експертите се добри да ви кажат што не е во ред со вашиот производ, како да ја поправите гречката, ќе ви кажат како да се поставите подобро од другите.
Акцијата е на следниот чекор
Во текот на 30 – тите години, собирачите на мраз беа избришани од фабриките за мраз. Во текот на 50 – тите години, фабриките за мраз беа избришани од компании за фрижидери. Борбат може да даде резултати, но вистинските иновации се случуваат кога ќе стигнете до следниот чекор или сами ќе го креирате.
Дизајнот е важен
Можеби не е важно за секого, но доволно е важно да имате моќ да направите разлика. Само функционалноста веќе не е доволна. Сега вашиот производ или услуга мора да ја заврши својата работа на елегантен и задоволителен начин. Стив Џобс со својот дизајн засекогаш ги задоволи очекувањата на луѓето.
Вредноста не е иста со цената
Цената е број отпечатен на хартија. Вредноста ја претставува вкупноста на трошоците и профитот што ги носи еден производ. Нешто со повисока цена понекогаш може да има поголема вредност бидејќи ги намалува трошоците, Не се фокусирајте на цената, туку на осигурувањето и вредноста.
Џобс се сложуваше со идејата дека за некои работи да им се верува, прво мора да се видат. Скептиците одбиваат да веруваат во нешто додека не го видат со свои очи. Ако сакате да бидете претприемач, мора да верувате во вашата идеја. Така, Стив го промени светот, додека другите чекаа да се промени сам.
Читајте меѓу редови и бидете на чисто дека, ако сакате да промените нешто, треба да тргнете од самите себе!