Компаниите веќе смислуваат како да извлечат максимум од технологијата за да обезбедат подобри услови каде вработените ќе имаат можност да учат нови работи и ги одржуваат оние информации што веќе им се добро познати.
Има некои фундаментални промени во начинот на кој компаниите ги обучуваат своите работници. Има долги и здодевни, лични лекции кои ги користат со децении за да ги запознаат вработените со секој аспект од бизнисот.
Но наместо тоа, работодавачите сега користат технологии кои обезбедуваат обука, без разлика дали се вработени во канцеларија или дома. Тие користат и нови начини за подготовка на овие обуки, што е подобро и покорисно искуство за работниците кои се уморни од класичните тренинзи во сали или преку бескрајно долги видеа.
Формалната обука во училницата беше лесна за планирање и спроведување, но организациите не секогаш ги гледале посакуваните резултати.
Помина времето кога вработените мораа цел ден да слушаат исцрпувачки тренинзи. Колку и да беше интересно предавањето, човек едноставно се заморува, му треба пауза. Во просек, концентрацијата на луѓе за време на обуката преку Интернет исчезнува на секои седум минути, освен ако не се промени методот на настава.
Генералниот совет е дека извршните директори ги разложуваат сложените теми - како што е банкарската технологија - на кратки, достапни лекции кои можат да траат до седум минути, во зависност од темата
Пократко и почесто
Оваа техника се надоврзува на претходната, која бара тренинзите да траат пократко. Од друга страна, за да се компензира сето она што треба да се каже или пренесе, ако тренинзите се пократки, тогаш мора да бидат почести. Што се однесува до тренингот, неговото спроведување еднаш е лесно, но и неефикасно. Вработените треба да вежбаат и да „одржуваат импулс“ во континуираната обука.
Пасивното слушање е бескорисно
Тешко е да се очекува од специјализантите да учествуваат во онлајн обуката како што би учествувале во училница. Учесниците на курсот треба да учествуваат во низа активности, а тоа е тешко да се пријави; пасивното слушање секако не е опција. Тоа може да биде квиз, во кој вработените се обидуваат да одговорат на прашања за тоа што знаат. Или, може да биде игра која ги става вработените во сценарио поврзано со работата и бара од нив да донесат одлуки за да се движат низ приказната. Направете им авантура, нешто интересно, што ги води.
Колегите учат едни од други
Пасивните часови во училницата имаат уште еден проблем: тренерите можеби не разбираат што треба да знаат вработените и одржуваат лекции кои се премногу апстрактни. Едно решение за проблемот е да им се дозволи на колегите да се обучуваат меѓусебно. Во многу организации овој тип на обука функционира подобро, „бидејќи вработените живеат во тој контекст“.
Еден пристап не одговара на сите подеднакво
Обуката која одговара на сите често не е доволна за да го привлече вниманието на вработените. Значи, организациите се свртуваат кон вештачката интелигенција за да ги анализираат вештините на работниците и плановите за кариера, а потоа нудат обука и задачи кои најмногу им одговараат. Но, што ако воведете нов систем?
Добро познатата компанија го користи системот Unlocked, кој вклучува вештачка интелигенција, за поврзување на луѓето преку курсеви и обуки. Ако корисникот каже дека сака да дознае повеќе за „финансиското вклучување“, на пример, системот може да предложи можност за учење или проект поврзан со таа тема. Ако корисникот сака да работи на тоа да стане постар софтверски инженер, Unlocked ќе покаже кои вештини моментално ги има и кои му недостигаат. Потоа, програмата препорачува функции кои на корисникот ќе му олеснат да ги „пополнат празнините“ во знаењето.