Бидејќи има стотици милиони, ако не и милијарди корисници на социјалните мрежи, компаниите имаат полни раце работа во процесот на одговарање на различни прашања и е-пошта.
Ова значи дека ако нешто не е во ред со профилот на корисникот (на пример, случајно е забранета поради која било причина), може да биде тешко да се добие одговор од мрежниот администратор.
Добрата вест е дека оние кои се подготвени да платат одредена сума можат да најдат помош и да ја отстранат забраната за профили со помош на робот-адвокат.
Ова доаѓа во форма на платформата „DoNotPay“, која испраќа законско барање во име на корисникот до соодветниот оддел на компанијата. Ова може да биде подобар начин да се забележи барањето на корисникот отколку стандардната е-пошта.
Платформата ќе му помогне на корисникот да напише жалба и да ја проследи до различни услуги за социјално вмрежување, вклучувајќи ги „Instagram“, „Xbox“, „Uber“, „Pinterest“, „Steam“, „Amazon“ и други платформи.
Се разбира, како што е случајот со повеќето правни услуги, „DoNotPay“ не е бесплатен. Претплатата за користење на оваа услуга е 36 долари месечно.