Дали ги избираме нашите автомобили главно врз основа на нивниот дизајн, карактеристики и доверливост?
Според новото истражување спроведено од CarGurus во Велика Британија, фактор број еден што луѓето денес го земаат во предвид при купување на ново возило е – потрошувачката на гориво.
Високите цени на горивото сменија се што знаевме и сакавме за автомобилите. Со сегашните цени на бензинот, секој невнимателен притисок на педалата за гас е болен удар за нашиот паричник, па не е ни чудо што луѓето го менуваат своето однесување, што започнува со изборот на следното возило.
Според студијата на CarGurus, 57% од купувачите на автомобили во Велика Британија сметаат дека потрошувачката на гориво е најважниот фактор кога размислуваат за нивното следно купување автомобил. Потрошувачката на гориво ја намали доверливоста (55%) на второто место на листата, откако доживеа огромен скок од 47% пред да пораснат цените на горивото. Економскиот фактор продолжува да влијае на одлуките на луѓето. Факторот број три порано беше дизајнот/стилот на автомобилот (30%), но тој удел падна на 20% и беше заменет со даночните трошоци (25%), кои порано беа шести на листата при купување на нов автомобил.
Луѓето дури почнаа да прават компромиси за безбедносните карактеристики само за да врзат крај со крај. Иако рејтингот за безбедност / NCAP се зголеми за една позиција на четвртото место, неговата важност всушност се намали од 22% на 21%. Речиси една четвртина (23%) од испитаниците рекле дека би купиле поекономичен автомобил доколку горивото во моментот на купувањето било исто толку скапо како денес, а речиси еден од десет (8%) одговориле дека или би купиле EV или ништо.
Дури и со нивните сегашни возила, луѓето почнаа да возат помалку за да заштедат пари. Речиси половина (47%) рекле дека избегнуваат непотребно патување со автомобил, 37% избрале да пешачат почесто, 18% користат јавен превоз и 12% возат велосипед. Севкупно, сопствениците на автомобили во Велика Британија возат просечно 28,6 километри помалку неделно отколку пред поскапувањето на горивото.