Во Германија потрошувачките цени постојано растат, но се чини дека количината во пакувањето на производите е намалена.
Дали ова значи дека клиентите сега плаќаат повеќе за помалку?
„Потрошувачите всушност се двапати ограбени“, предупредуваат германските центри за потрошувачи.
Ја намалуваат тежината и користат поевтини состојки
Економистот Гунтер Шнабл од Универзитетот во Лајпциг наведува дека производителите се обидуваат да ја сокријат инфлацијата, па затоа нудат помали тежини во пакувањето.
„Голем број производители користат поевтини состојки, ги менуваат рецептите и го намалуваат квалитетот на производите. На потрошувачите ќе им биде уште потешко да го препознаат тоа“, изјави економистот Шнабл.
Тој даде и еден пример и рече дека повеќе млеко во прав се користи во чоколадните производи отколку какаото. Еве неколку примери на производи кои имаат повисока цена и помала тежина.
Еден од нив е чипсот Pringles кој порано чинел 2,59 евра и тежел 200 грама, а сега чини 2,79 евра за 185 грама. Сега има само 77 таблети во пакувањето на машините за миење садови Somat Classic, во споредба со 82 претходно. Храната за мачки на Шеба сега содржи 66 грама храна наместо 80, а цената остана иста и изнесува 99 центи.
Производителот ја оправда повисоката цена со „сосема поинаков рецепт“.
Цената на топеното сирење Микан беше 1,99 евра, додека сега чини 2,29 евра. Во исто време, пакувањето е помало за 10 грама.