Apple и Microsoft со највисоки оценки за целокупниот процес на интервјуирање! Дознајте каде е интервјуто најтешко, како кандидатите аплицираат и по колку се чека за одговор во 5-те најголеми технолошки компании
Секој од нас би сакал да знае како навистина изгледаат интервјуата за работа во најголемите технолошки компании како што се Apple, Microsoft, Google, Amazon и Facebook.
Бидејќи индивидуалното искуство во голема мера се сведува на лична перцепција која зависи од голем број субјективни и објективни фактори, веб сајтот за кариерни насоки Comparably изработи студија за искуството на дури 6.463 вработени во петте најголеми технолошки компании за тоа како тие го оценуваат интервјуто во компанијата за која работат.
Apple и Microsoft со највисоки оценки за целокупниот процес на интервјуирање
Apple – 90 од 100
Microsoft – 90 од 100
Google – 88 од 100
Amazon – 87 од 100
Facebook – 83 од 100
“Најтешкото“ интервју го имаат вработените во Google
Голем дел од вработените во Google одговориле дека нивното интервју се наоѓа помеѓу “тешко“ и “многу тешко“, додека пак 30 проценти од вработените во Amazon го оцениле своето интервју таму како “лесно“ или “многу лесно“.
Amazon
многу тешко: 17%
тешко: 24%
средно: 29%
лесно: 17%
многу лесно: 13%
Apple
многу тешко 12%
тешко: 36%
средно: 32%
лесно: 12%
многу лесно: 8%
многу тешко: 16%
тешко: 26%
средно: 37%
лесно: 5%
многу лесно: 16%
многу тешко: 19%
тешко: 30%
средно: 25%
лесно: 18%
многу лесно: 8%
Microsoft
многу тешко: 11%
тешко: 36%
средно: 48%
лесно: 5%
многу лесно 0%
Прашани како ја добиле работата, најголемиот број вработени кажале аплицирајќи онлајн
Најголемиот дел од вработените во сите технолошки компании, освен во Google и Microsoft на прашање како аплицирале за работата се изјасниле дека тоа го направиле онлајн. Во Facebook, голем е процентот на вработени кои за работата дознале од свои контакти.
Amazon
онлајн аплицирање: 39%
преку препорака: 14%
преку регрутер: 32%
преку контакти: 3%
на друг начин: 12%
Apple
онлајн аплицирање: 34%
преку препорака: 29%
преку регрутер: 10
преку контакти: 10%
на друг начин: 17%
онлајн аплицирање: 29%
преку препорака: 24%
преку регрутер: 19%
преку контакти: 19
на друг начин: 9%
онлајн аплицирање: 23%,
преку препорака: 18%
преку регрутер: 39%
преку контакти: 9%
на друг начин: 11%
Microsoft
онлајн аплицирање: 17%
преку препорака: 26%
преку регрутер: 30%
преку контакти: 14%
на друг начин: 13%
Microsoft најбрзо им дава фидбек на кандидатите после направеното интервју
За разлика од Google кадешто одговор може да добиете по неколку недели, во Microsoft одговор ви испраќаат истиот ден.
Amazon
истиот ден: 12%
за една недела: 47%
за една до две недели: 22%
за две до четири недели: 10%
за четири или повеќе недели: 9%
Apple
истиот ден: 11%
за една недела: 42%
за една до две недели: 31%
за две до четири недели: 4%
за четири или повеќе недели: 12%
истиот ден: 14%
за една недела: 42%
за една до две недели: 16%
за две до четири недели: 11%
за четири или повеќе недели: 16%
истиот ден: 11%
за една недела: 5%
за една до две недели: 35%
за две до четири недели: 30%
за четири или повеќе недели: 19%
Microsoft
истиот ден: 23%
за една недела: 55%
за една до две недели: 10%
за две до четири недели: 10%
за четири или повеќе недели: 2%
За да се вработите во Facebook или Google треба да поминете најголем број кругови на селекција
Во Google кандидатите треба да поминат пет или повеќе кругови на селекција пред да им биде понудена работа, додека пак во Amazon, потенцијалните вработени треба да поминат најмногу две интервјуа.
Amazon
едно или две интервјуа: 61%
три или четири интервјуа: 11%
пет или повеќе интервјуа: 28%
Apple
едно или две интервјуа: 53%
три или четири интервјуа: 30%
пет или повеќе интервјуа: 17%
едно или две интервјуа: 40%
три или четири интервјуа: 36%
пет или повеќе интервјуа: 24%
едно или две интервјуа: 34%
три или четири интервјуа: 27%
пет или повеќе интервјуа: 39%
Microsoft
едно или две интервјуа: 49%
три или четири интервјуа: 19%
пет или повеќе интервјуа: 32%
Вработените во Facebook и Google во најголема мера одговориле потврдно на прашањето дали добиле добро јасна слика за корпоративната култура на компанијата преку интервјуто
Amazon – 67% кажале да, 33% кажале не
Apple – 46% кажале да, 54% кажале не
Facebook – 85% кажале да, 15% кажале не
Google – 79% кажале да, 21% кажале не
Microsoft – 70% кажале да, 30% кажале не