Регулативата на Европската унија од 2017 година за заштита од манипулација со километражата сè уште не е имплементирана, додека истражувањето на германскиот автомобилски клуб (ADAC) докажува дека сè уште лесно може да се манипулира со километражата на новите автомобили. Но, два германски производители на автомобили сега тврдат дека имаат решение.
Денес прилагодувањето на километражата е рутина и се нуди од 50 евра. Полицијата претпоставува дека секој трет користен автомобил продаден во Германија има наместена километража. Измамниците ја зголемуваат вредноста во просек за 3.000 евра по автомобил, измамувајќи ги купувачите на половни автомобили или компаниите за лизинг. Проценетата вкупна штета во Германија е околу 6 милијарди евра годишно, пишува Revija HAK.
Регулативата на ЕУ 2017/1151 формално пропишува дека километражата во автомобил мора систематски да се чува. Законот се применува за новите модели на возила од септември 2017 година, а од септември 2018 година за сите нови автомобили. Но, до ден денес сè уште недостигаат детални прописи за тоа како треба да изгледа оваа заштита и кое неутрално тело треба да ја провери. Резултатот од сето ова – измамата продолжува, но не на сите автомобили.
Кога ги прелистуваа релевантните веб-локации за користени возила, експертите на ADAC забележаа дека ова повеќе не важи за Audi A3 (од 2020 година) и VW Golf 8 (од крајот на 2019 година).
Овие модели можеби се подобро заштитени од измами со километражата отколку многу конкуренти. Причината се новите компјутерски чипови со HSM (Hardware Secure Module) кои се користат за заштита на километражата.
Volkswagen најавува и дополнителни мерки за спречување на отчитување на километражата.