Пред неколку дена Лего почна да бара нови креативци во тимот. Тие отворија конкурс за креативен директор, кој привлече професионални аналитичари и експерти за маркетинг, како и пристоен број кандидати. Лего со само неколку зборови успеа да го опише делото што го чека новиот директор. И не само да го опише, туку и да ја привлече вистинската личност за оваа позиција.
Текстот што стои во рекламата на Лего е опис на позицијата, опис на одговорностите и очекувањата. Но, она што е клучно во текстот и навистина генијално е следново:
„Децата се наши примери. Нивната креативност, љубопитност и имагинација не инспирираат во сè што правиме“.
Јасно е дека не може да биде појасно. Иако сте ги совладале сите менаџерски вештини, имате завидна работна биографија и сте вистинската личност за оваа лидерска позиција, доколку во душата не сте дете, не ги разбирате децата и нивната имагинација, компанијата Лего не е за вас.
Како што напиша Џејсон Ајтен во својот коментар, „ова е генијален потег на тимот на Лего во една реклама во потрага по луѓе кои не го изгубиле чувството за игра“. И не само тоа. Ова е еден од подобрите примери за тоа како една компанија јавно ги објавува вредностите што ги држи и бара. Во огласот не пишува, на пример, „Ние правиме играчки за деца“. Работата е многу подлабока и поширока. Со овој пристап, Лего јасно стави до знаење која вредност ја цени компанијата на прво место.
Лекција за секоја компанија
Ако, покрај актуелниот конкурс за креативен директор, побарате уште еден натпревар во Лего, ќе видите дека во секоја има реченици за децата како примери, за креативноста и имагинацијата.
Лего понуди јасна лекција за секоја компанија со овој пристап:
Ако сакате луѓе во вашиот тим кои ги споделуваат вредностите на компанијата, треба да бидете конкретни и јасно да наведете кои се тие вредности. Тие мора да се најдат во описот на работното место. Се разбира, има и задачи и други барања, но за добар бизнис на секоја компанија и се потребни луѓе кои ги ценат истите квалитети. Во случајот на Лего тоа е љубопитност, креативност и имагинација.
Ако сте еден од возрасните кои ја следат корпоративната прецизност во управувањето и точноста на компјутерот, тогаш децата секако не се ваши примери. Не сте сонувач и не сакате да играте, дури и во тој случај вашите деца не ве инспирираат. Во секој случај, вие не сте лего личност. Системот за брза елиминација во рекламата за креативен директор на Lego функционира одлично. Плус, кажува многу за една компанија, без разлика колку е голема.