Беше тоа наелектризирана година за електричните возила. Следната година би можела да биде уште подобра, најмногу поради мноштвото поевтини електрични возила, кои ќе се појават на пазарот заедно со некои нови владини правила што ќе ги направат дури и скапите модели достапни.
Би можело да ве интересира: Внимавајте при купување половно возило: Ова се топ 10 автомобили кај кои најчесто се враќа километражата
Прво, преглед за 2022 година: и покрај проблемите со синџирот на снабдување и инфлацијата, уделот на пазарот на ЕВ речиси двојно се зголеми во САД, на пример, во првите десет месеци од 2022 година, електричните возила сочинуваа 5,3% од сите продадени возила, во споредба со 2,9% минатата година. Според податоците на Experian, новите регистрации на ЕВ достигна 604.638, повеќе од 60% повеќе во споредба со истиот период пред една година. (Тој тренд, очигледно, нема да се промени. Аналитичарите како Адам Џонас од Морган Стенли гледаат дека уделот на ЕВ ќе достигне 11% до 2025 година.)
Целиот тој раст се случува и покрај фактот што повеќето нови продажби на електрични возила се во највисокото ниво, цена од 50.000 $ нагоре. „Има уште многу простор за растење во горната половина од сегментот за да се постигнат целите на портфолиото без понуда под 30 илјади долари барем во следната деценија“, рече Бил Њуман, шеф на автомобилската индустрија на SAP Северна Америка на Yahoo Finance.
Но, најлесниот начин да се зголеми тој број на електрични возила, освен проширувањето на мрежите за полнење ЕВ и зголемувањето на стимулациите е да понудиме подостапни електрични возила. Не е мистерија зошто. Истражувањето на купувачите на крајот на годината на Cars.com открива дека и за машките и за женските потрошувачи, цената е најголемиот недостаток. Почетните трошоци се грижа број еден за 61% од мажите и 57% од жените, според веб-страницата за продажба на автомобили.
Но, на тој шок на налепницата може да му дојде крајот. Еве зошто 2023 година може да биде година во која ќе видиме поевтини електрични возила.