Секој работодавач има сопствена политика во врска со трошоците на вработените што ги има. Во големите странски компании сосема е нормално да платат одредени трошоци на тимот, но кај нас овие практики се уште се во почетна фаза бидејќи се уште постојат работни места каде што вработениот мора да даде од свои лични пари за трошоци поврзани со неговата работа.
Форбс споменува 9 работи кои секој шеф е должен да ги земе во предвид:
1. Даночни или други транспортни трошоци ако работникот работи во текот на ноќта и се станува на пример во 4 часот.
2. Храна за вработените кои работат ноќно или ноќно смена.
3. Доколку вработениот купи авионски или автобуски билети за одмор, но мора да го одложи на барање на компанијата, работодавецот ќе мора да ги плати новите билети или ако има каква било промена на надоместокот за резервација.
4. Сите трошоци за бизнис патување, вклучувајќи ја и храната.
5. Телефонска сметка ако вработениот го користи за деловни повици.
6. Стручна обука, квалификација, итн. Што се бара од самата компанија.
7. Софтвер и други потребни технички алатки.
8. Надоместоци за членство во одредени професионални организации или клубови каде што работникот е регистриран како претставник на компанија.
9. Најмалку дел од интернет-сметката ако работникот работи од дома и го користи соодветно за деловни цели.
Како вработен, треба да имате право на горенаведените работи. Ако вашиот шеф не ги плати, мора да разговарате со него и барем да го натерате да размислува за идејата