Француските пратеници и сенаторите ги надминаа своите несогласувања за нацрт-законот за регулирање на комерцијалното влијание и борбата против злоупотребите на социјалните медиуми, при што текстот ќе се упати на конечно гласање следната недела. Мешовитиот комитет составен од двата дома на Парламентот, Националното собрание и Сенатот, вчера едногласно го усвоија текстот со кој ќе се стави крај на она што во јавноста доби опис како „џунгла на влијание“.
Договорено е сите рекламни или спонзорирани видеа од таканаречените инфлуенсери да вклучуваат спомнување на „реклама“ или „комерцијална соработка“, без оглед на времетраењето на видеото.
Друга точка за дискусија беше како да се спречи измама и да се заштитат корисниците од измами при што е договорено секој инфлуенсер во ЕУ да мора да се претплати на осигурување од граѓанска одговорност во ЕУ. Во случај на измама, ќе се собере осигурување за да се обештетат жртвите.
Понатаму, строго е забрането промовирање на кој било хируршки или козметички лек, заедно со терапевтска апстиненција, што се однесува на советување за прекин или замена на третман обезбеден од здравствен работник. Единствен исклучок се однесува на владината кампања, на пример, промовирање на тековни превентивни кампањи против сексуално преносливи инфекции или промовирање кампањи за вакцинација.
Додека Националното собрание сакаше да ја забрани промоцијата на пијалоци со адитиви и произведени прехранбени производи, сенаторите решија да го препуштат тоа на постојната законска рамка. Ова значи дека инфлуенсерите мора да прикажуваат здравствени пораки, како што се „за вашето здравје, јадете најмалку пет овошја и зеленчуци на ден“, кога ги промовираат овие производи. Пратениците и сенаторите се согласија строго да забранат промоција на коцкарски активности на сите малолетници.
Извор: konekt.mk